play list

05 August 2007

香港的好天氣

終於終於都落出雨了,持續了二百多個鐘的炎熱天氣警告終於除下,印象中已連續多個禮拜藍天與白雲,雖然真係好熱,但睇見依個好天氣真令人感動

講番炎熱天氣警告開頭果個禮拜,我已暴晒了二日的,皮膚變黑了,臨離開香港去上海前,係地鐵上見到除我變黑外,車箱內無論咩年紀,大部份人都變得黑黑的,我係心入面諗,香港人越來越似泰國人了,哈哈

去到上海,很熱很晒,上海空氣很差,天空灰灰的,聽香港上去做野既同事講,很多年已沒有藍天,好掛住香港有山有水有天,原來香港已很幸福了

做完野後,就係上海四年來最熱果日,我地出左去戶外玩,根據官方報導,果日有40.2度(雖然冇人會相信得咁少,但聽係咁聽啦),我又暴晒了一天

番番香港,機上廣播香港有34度,嗯~藍天回來了,雖然34度,但我一點都不覺熱

No comments: