play list

25 March 2009

金國民

~~金國民(Citizen King) - [2008]~~

老實,感覺有點失望的獨立電影,自己本身頗喜歡李思捷,又見是自導自演的獨立作品,所以支持一下,
但奈何出鏡率達至9成的主角是full of acting,金國民這人物完全沒有靈魂,觀者完全感受不到這個人這個角色,只有演戲的感覺,話雖如此,但如不把它看作一套電影而是一次觀摩或某情度上的支持,這個還可以罷,某些取鏡角度我是欣賞的,還有其中三場我比較喜歡,分別是糖水店演員們的側鏡,李思捷及張睿玲對演的一場(很久沒見過張,腦中仍帶著晚9朝5的她)及ending bartender的安排,當中感覺到金國民比較自然的只有這李和張對演的一場,某些時間腦中分別不出強烈演戲感覺的金國民是刻意的安排還是李的演出實在是過火了,反觀張及同事三分親的阿一(演員名字Brian Burrell)演出反而來得真實

電影想表達的中心和主角一樣只是表層張力而已,作為意景及口口聲聲誠意藝術的非主流電影,金國民直接衝著Citizen Kane來拍,當中是否志向太大反而看不到自己的定位呢,這個是我當中的保留點

<24/03/09:夜>

2 comments:

Anonymous said...

雖然係咁耐以前既post, 不過都係想留個comment, 因為想講我完全認同你講既野...
我係岩岩先睇完...好可笑, 佢o係套戲到講到話自己執著於藝術, 但套戲就證明左佢冇咁大既能耐,sosad
仲有我岩岩見到你話你有去art(un)fair, 你講既附近賣拜神野既街會唔會就係觀音廟(好似係)o個到?_?我行過左幾次

face said...

你係邊度睇金國民?我以為除hkiff外冇得再出,anyway thanks for your comment.

另,我唔知賣拜神野既街係邊,上次同朋友搵車搭去數碼港時經過,都真係唔記得左係邊了,等得上google map睇睇先,thanks.