play list

29 April 2012

鼓浪嶼 2012-04-19to22 - Part.01(19Apr)

鼓浪嶼

19 Apr 2012 Thu 鼓浪嶼 Rainy/Cloudy day

本來諗住搭10點機去到廈門都只係12點幾,起碼入到去鼓浪嶼都仲有半日玩下,點知遲到check-in既關係(已經早左個半鐘去,點知個自動check-in攪左一大輪最後都唔得,再去排隊等到就得番2個位,果朝早應該係有問題,唔是邊會咁耐先攪一個攪到咁死長龍)去到已經唔夠位要登落下一班12點幾既機,不過都upgrade左去b-class同補多400蚊另加75蚊coupon,本身因只係諗住早d去搵酒店同埋有時間行下,不過應該去到攪得黎都差唔多天黑,anyway,因有coupon所以去左T2飲茶,等到12點幾上機,點知又因天雨關係,係機入面又再delay多40分鐘,卒之攪到3點幾先到廈門

羅完行李搭埋的士去等碼頭都已經4點,其實本身唔用咁耐,只係一上車個司機問我地行隧道定海邊去,因未去過當然係揀海邊,跟手佢就係咁掛住介紹地方,又樓價點貴點貴,金門,跟手海灘海灘海灘,雖然我都估唔到原來金門真係咁近,但架車慢到爆炸,我已經唔再想聽佢講野,最後用左成80幾蚊成四點先到碼頭,唉

平日既碼頭都好多人,好難想像拜六日會點境況,買過飛後就上船,船下層係冇位坐,所以全企位,望向對面因天氣唔係太好,朦朦咁,不過原來個島都幾大下,起碼大過長洲好多

上到島就開始搵酒店,間野叫鼓浪嶼永順科林斯大屋,但就聽講好難搵,我地行左幾個街口先搵到果條街,跟手入左龍山洞隧道,依條隧道同台南既西子灣隧道有得fight,又係好raw既感覺,而且比西子灣更長更寬,有趣

行左出隧道就繼續搵地方,跟門牌呢就有可疑,唔跟入左去小巷就仲煩,我地唔想搵到天黑所以就跟大路行,最後差唔多5點先到都攪左成個鐘,check in就入房放低野,我地係住地下既房,係正好靚既樓梯口,門口有舊式疏化,依間野有成百年歷史,而且好大,但我地訓地下應該會比人上上落落嘈死,所以想換房起碼冇咁嘈同埋有街景睇下,點知佢話樓上只有大房,唔岩我地,哼

不過間酒店真係幾靚,地下有個好舒服既大廳,旋轉樓梯上去二樓又有一個大廳,對出既露台好舒服,仲有三樓同天台,完全係古老大宅既格局,非常不錯,而且3日房租加埋早餐每人都只係4百幾人仔,不錯

放低野洗過面就出發行下,問左酒店搵左條近既路,原來我地入黎時兜多左好大個圈,雖然都唔算係太跟佢既指示行,但都比第一次入去時快左好多

出到去town,好多鋪但其實在我黎講冇咩特別吸引,跟手行左入去佢地既街市,好細亦冇咩特別,到左搵食時間都其實唔知食咩,因舟車勞動同埋搵酒店行左一段時間既關係,所以其實都好倦,後尾就搵左間個樣四四正正叫隨意小吃店既鋪頭食小菜,意外地間野除平之後原來都好好食,佢d魚丸多汁又幾好味,4個人食加埋飲酒埋單都好似係80幾蚊,都唔錯,丫,我地差唔多食完時就見有公安開左幾架細車黎(鼓浪嶼基本上冇車行,有都只係用電既細車行)佢地一黎就唔理咁多野都唔講就搬係街既野上車,我地同老闆講有公安,佢地即刻搬番晒d木台登入番鋪,好快手,哈,原來比公安收左d野每樣都要?錢,所以佢地收野好快手,睇住公安車一路行一路收野,d人又一路搬野,有趣

後尾太倦既關係,雖然冇雨都好快番酒店,條路雖然有燈但都算幾黑,不過夜晚既街同日頭唔同,有另一個感覺

丫,爭d唔記得,原來鼓浪嶼都好多靚女,唔知係台灣人定係咩人,總之出現既頻率非常高,香港可能幾日先見一個既質數佢局然一晚有最少7-8個,唔知係人流集中定點lu

To Part.02 - 鼓浪嶼

<19to22/04/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: