play list

12 August 2012

真光車仔麵

快將結業既真光車仔麵雖然我並唔係太認識,但因比較喜歡一d老式既商鋪而且知道依間車仔麵已經開左四十幾年,又係第二代既店舖可惜因發展要落得結業收場,所以有時間就去試下,佢位於西營盤既第三街,唔係我太常去既地方,對上一次應該係08年頭去西環影相時到過,真光車仔麵既鋪面其唔夠佢落少少既叁去壹舊(下次再去睇紙紮鋪時去食下先得),檯上既小擺設,牆上既字,舊式汽水櫃,小木門,樓梯底等等,無不散發著一種6-70年代既感覺,地下當然又係我喜歡既傳統磚仔地啦

我呢就試個豬皮魷魚蘿白油麵,麵身較硬但其他既味道唔錯,特別係蘿白,甜得黎無渣而且佢既好多都係切得細細件,方便兩啖入口,佢地有個小童麵,基本野差不多只係細份d而且一半價錢,以前黎講真係幾為學生著想(點解我講以前?因加下d學生分分鐘食得豪過番緊工既成年人),anyway,後尾仲叫左個自家制既酸梅湯,好好飲

另食緊既時候,有兩位上左年紀既人係度細說當年,老闆同老闆娘得閑又搭下咀講野咁,一般街坊感覺既小商品,慢柔柔打牙較既生活態度細個成日見到,反而大個左唔知為乜好多時感覺冷左,無論係冷氣定人與人既關係,總係中意依類舊式感覺,不知不覺中亦可溶入當中一齊講下野傾下計咁,打開話題既機會真係比樓下成日幫襯既餐廳易得多

[11/08/12]
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: