play list

11 July 2016

汕頭開埠尋跡 - Day.01b(19Apr14)

貳零壹肆年拾玖日 - 汕頭開埠尋跡


行到尾仲有一個相當吸引既百貨大樓,頂樓既鐘樓窗同騎樓既雕花等等實在非常靚,但日久失修唔知最終命運係霖左定比政府拆左黎新發展了,雖然佢外圍既地灘仲好熱鬧下,但好有一種蒼涼既感覺,依度真係好有5-60年代既feel

睇完晒野就去酒店check in同放低行李了,我地住既係華僑大廈,當年好出名既地方,不過加下已經好舊了,我還好啦,佢出面係香港上汕頭直通車站,都真係幾方便wor

食飯係酒店入面既酒樓,味道唔差仲有少少海鮮食,食完休息左陣9點幾就出去行下夜市,好近既地方,叫華橋新村路步行街,不過聽講好多小偷所以我都無揹背囊出去,而且仲好多電單車左穿右插,都幾難過馬路,同越南有d,不過佢地當然無越南既單車技術咁好,而且依度仲加埋一d私家車又或者大車,又有單車人力車tuktuk等等,雖然無金邊四方八面都有車,但其實都幾危險下,仲要好多電單車係無車牌既,比佢撞到都唔知邊度搵佢,

可能星期六而且又係最旺既鐘數(9-11),所以都幾熱鬧,至於檔口,同台灣差唔多,不過條街當然污糟好多倍啦,成地垃圾行行下仲見到隻好大既死老鼠係條街度,但我還可接受啦,野食有好多叫可麗餅既東西,好大個我好少食,其他無咩特別想食既野,最後食左個叫武松煎餅既東西,5蚊又幾抵仲要幾好食,食左少少生果,用竹籤穿住一串串咁,食左菠蘿同桃(3),甜甜地幾好食,最後飲左桑子汁(好似當造),都唔錯,而且依度食野都好平下,雖然仲有d串燒同宵夜檔口,但因太飽無食到,行埋之後一條街,同普通步行街無咩分別(大陸條條步行街都差唔多),都係賣下衫賣下鞋咁無野岩我,不過依度d人中意放張木台係鋪出面飲下功夫茶咁,人來人往下咁寫意個對比都算有趣,睇完十一點左右就上番房沖涼番覺了,不過依度d車好嘈成日亂咁響鞍,醒訓既人都幾慘,


[19to21/04/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: