play list

02 August 2016

汕頭開埠尋跡 - Day.03(21Apr14)

貳零壹肆年拾玖日 - 汕頭開埠尋跡


Last一日係汕頭,本身因參觀海關行程既改動,所以本來第三日已無活動,但因我地太柔閒慢慢來,所以石炮台公園我地係未睇既,咁呢,我地由本身10點先集合改為8點半集合了,我之前一日仲諗住行下街市添,算了

食完早餐羅好行李就坐車去海旁既石炮台公園睇入面清末時期遺留落黎既崎碌炮台,炮台既城牆保存得幾好,外圍仲有條細細既護城河,d水都仲幾乾淨(因依幾日有時經過d河真係污糟到爆,塞滿垃圾)行入少少見到城牆留有炮彈痕跡,不過因用料良好,所以損害不大,再前少少聽到有人唱戲,雖然時間仲係好早,不過內地都成日見,有時佢地某d生活又確實幾柔閒,行行下就見崎碌炮台個入口,穿過牌樓行上炮台,d樓梯係波紋型石階,咁整係方便運送炮台彈藥,不過聽導遊講,雖然有好多口炮,但其實好多火力都係好差,只有一口炮可以做到長距離射擊,而且一開炮就整個城都係煙,所以依個炮台用黎靠嚇既作用多於實際,真攪笑

上到炮台,見到好多一個個既石亭,有窿可以通到樓下,作用係同地下面既軍人聯絡,係香港都見過咁上下既東西,不過就唔係咁樣一排排咁多個石亭,而大炮呢,就已經係仿製既,真跡已經比人溶左了,好彩依個城牆唔係香港,唔係應該會比日本人拆晒邊仲有得留低

睇完炮台就去海旁睇下海同對面既舊軍事建築,有個媽祖廟聽講仲有個英國領事館,當年日本人打依度,d人就走過去對岸既領事館避難,雖然佢無鯉魚門咁窄,但其實都唔算太遠距離,不過因汕頭既海好多沙泥堆積,所以當時既海應該遠好多,實際比例真係唔知了

加下依度除左見到有d漁民係度泊船同上落(見有漁民揹住d魚係知邊度行過海旁同跨過石駁爬長樓梯落船,亦見有市民同佢地買魚經過,不過眼見d魚已經死晒,可能係街市賣剩既魚獲掛),仲有水警船,大輪船等等停泊,導遊話依度一整條海旁都係碼頭,可以上落同停泊船隻,而再前少少就係海軍船,不過太遠睇唔到了,睇左陣就走人搭車去高鐵站了

雖然話唔再坐4個幾鐘車由汕頭落深圳,但動車(唔係高鐵)都要2個半鐘又一個鐘前到車站而且依個潮汕車站又其實係潮州而唔係汕頭,都要坐成大半個鐘先到,所以覺得坐動車都唔見得有咩著數,仲要成164蚊人仔,如果自己上黎,我估都係坐直通車算了,雖然都應該唔會再黎,

總體感覺依度真係有少少似香港廣州又或者上海,係街度行仲有種回到5-60年代既感到,d建築都真係無咩維修保養溶溶爛爛危樓處處咁,但佢外牆d雕花又真係比起其他既地方細緻,可能因汕頭經濟發展停滯不前我地先仲有機會睇到依類咁raw既建築了,中國既拆樓情況可能比香港更快,唔知汕頭依個景象會保持到幾耐了


[19to21/04/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: