play list

27 November 2006

藍天行動


今日11點零鐘起身已見好好陽光,心情舒暢,
5點零鐘落到街,個天藍到photoshop整出黎咁,
真係講都唔信香港既秋天會咁好天,冇帶相機真可惜,
一路行一路諗前兩日仲見photography d人講香港得果一兩日藍天
政府攪果個藍天行動點算!?!~哈!
真係世事無絕對,今日就藍天比你睇,
一定好多人影到好多靚相,真高興
但開心情況維持到收到一個電話為止

q"._."p : 喂,搵我乜事?
雪榚 : 你條邪童有冇睇到個天呀?o下!
q"._."p : 唉,我知呀,點攪架真係
雪榚 : 我同女友一見個天就諗起你o剌
q"._."p : 我都唔想架,都唔明點解次次都落雨 T_T

真係冇野好講~shit~~我都要藍天行動~頂~~

No comments: