play list

11 October 2007

The 400 Blows

~~Les Quatre cents coups(The 400 Blows, 四百擊) - [1959]~~

雖知道依類經典電影總不能錯過,但叫我坐定定租or買番黎欣賞始終欠缺一分動力,剛剛有線今期焦點導演推出多套杜魯福電影,以四百擊作為頭炮,相信冇可能錯過.

印象中只知杜魯福為新浪潮導演(我只認識佢及高達),可惜依類推崇至高廣被談論既電影至今從未看過,講番套片,相信睇過定未睇過既人如果有見過當中一兩場又或者cover,poster等等,一定對片中的少年男主角既眼神印象深刻,我亦唔例外,片中的少年演繹從容不迫自然至極,故事發生一場接一場從沒一分冷場,少年眼中的迷茫,對成年人的困惑,,外來的引誘,年少的反叛等等,看得令人會心微笑,我不認識當中的拍攝技巧,只知看過後一定會對四百擊印象難忘,特別係ending的幾分鐘場面,真的呆了幾秒,果種輕狂果種眼神依家諗番起真有點想哭的沖動

p.s.電影尾段主角對心理學家的自我剖白很有趣,有趣在作為觀眾既我及母親有著相當不同的睇法,我著意在從故事中如何理解少年反叛的因由,但作為母親居然在意於考慮少年所講的真與假,哈

<09/10/07:夜>

No comments: