play list

08 October 2007

Little Children

~~Little Children(身為人母) - [2006]~~

老實講睇依套戲前有過一時半刻的爭紮,原因係imdb將依套片定義為drama & romance,God!!!romance加上咁既poster再加上130分鐘既片長,少不免對於唔多中意睇愛情片既我有過一番放棄既心態呢?興幸係依套片原來非常好睇,故事,人物,結構及節奏四方面都非常豐富而紮實,主角們對於平平凡凡安安定定的生活永遠有著一股不甘安逸的渴望,電影透過desperate housewives式的手法,講述佢地內心深處真真正正所渴求及珍惜的東西.電影看似以偷情,變態罪犯等等人性陰暗面為主線的包裝講出一個個非常正面的生活故事,正如劇中每位主線人物都有自己的性格缺憾,但本性善良人人有愛,很討人喜愛的電影故事,電影稱之為Little Children而得出依個結論實屬正常,哈!

<07/10/07:夜>

No comments: