play list

31 December 2007

Don't let me die on a Sunday

~~J'aimerais pas crever un dimanche(Don't let me die on a Sunday-不要讓我死於週日) - [1998]~~

又一個唔使番工訓到黄朝百晏既星期六,食過brunch後,突然諗起阿芝既"不要讓我在周末死去",依個係阿芝係報紙上既專欄,印象中睇過既文章係講及佢同家傭既關係及當中人與人既信任,當日只看了上篇,阿芝並未寫到家傭究竟有沒有信守誠諾回港,當然後來從網上知道ending是什麼一回事.但上篇所寫所講的事,可能我同佢既睇法差不多,看後真的有點點動容.

之但係講左咁耐其實我想point out另一樣東西,哈哈!!

阿芝此專欄的內容及名稱看似很感性,但其實名稱一項"不要讓我在周末死去",令我諗起一套法國片Don't Let Me Die on a Sunday,我唔知佢既點題靈感是否源自於此,但片中所講所描述的大大不同,難道一個唔願死係Saturday同Sunday既會相差咁遠?諗到依度我不禁失笑

既然如此,就係心中想著"不要讓我在周末死去"時睇一睇依套"不要讓我死於週日",哈哈!

點解我會話sat & sun會係南轅北轍既故事?因為芝既係感性的而依套sunday係圍繞於life & death, sex and lust,而當中的道德觀及手法亦很大膽及畸形,點題的"人們於周末參加性派對,然後在周日死去",但主角偏偏講我唔想sunday既日頭死去,因sunday係要黎訓覺既,很格格不入,就係依個極不協調的對白下,故事從絕望,批判及墜落的邊界下發展落去,頗為另類的一套電影

有幾另類?可看看Rotten Tomatoes的synopsis,哈

<29/12/07:夜>

No comments: