play list

27 April 2010

大潭至大浪

貳零零玖年伍月叁號 - 大潭至大浪

大潭水塘>龍脊>打爛埕頂山>大浪



一早由大潭水塘行去大浪,因為冇睇過地圖既關係,以為因為2-3個鐘貨仔的路程,原來比想像中遠,影影拍拍差唔多用左5個幾鐘,當中行過一度好多舊屋,感覺有一半以上既廢置,唔知係咩漁村呢?好想去,後尾又經過無敵海景既樓,佢地話果度中幾次6合彩都買唔到,不過唔記得左佢地up咩名lu,當中因各人既腳程及掛住影相既關係,成班人行行下分成3隊,我就係帶頭同2nd team之間行,帶頭果一家人真係行得非常快,仲快過d外國人,自問已經行慣山雖然疏懶左少少又肥左少少,但都係行得之人,追佢地真係追到氣咳,行了幾段後放棄了,唔鬼拍住佢地行,哈

其實整段路程中,最辛苦係由水塘上龍脊之間果段樓梯,真係幾倦,係天時暑熱又有煙霞既日子行樓梯,係我最討厭既行程,之後上左龍脊,我覺得段路幾似麥理浩徑上魔鬼山果段,不太長上上落落旁邊又有少少既草源,上到打爛埕頂山(有趣既名字)頂後個view不錯,仲好好風攪到爭d唔想走,後尾行到去大浪灣,見到好多游水人士,行到熱辣辣我都好想游呀

最後去番筲箕灣飲茶,不過熱屎辣辣我其實中意茶餐廳多d

<03/05/09>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: