play list

06 March 2007

三月三日的飯局<前編>

阿某君嗌生嗌死嗌左好耐要一齊去食餐飯今次卒之攪得成,我地去左九龍城隆姐度食泰國菜,地方好細,野食都係一般,最好食既係豬頸肉同埋唔知乜鬼魚上面果d配菜,問番咩最出名,居然冇人知,泉仔撻左句"珍多冰"真係有打7佢既衝動!!!講番今次既人物都不少,好久不見的比達,亦有意想不到的mcc,菲仔當然又見到佢,仲有羅馬人阿ron,佢個頭真係正爆,雖然佢地對我既戴帽形象好好奇及攪左我頂帽9佰幾次,但真正既高潮位反而係阿ron既傷腰事件,主人翁一而再再而三咁輕輕帶過只係踢波整親,但根據分析員既引領及我地追根究底既精神,結果對我地一d都唔重要,我地只要事件經過的全部,正所謂踢波整傷腰真係前所未聞,經過一輪認真既討論,主人翁殺出句"一摟(樓?)一的踢波理論",根據阿ron係內地打 "滾"咁耐及加上羅馬人既外型,荒淫既潛在性格顯然易見,攪到我禁不住再三咁提點佢"都話叫你咪咁荒淫架啦!!"正所謂相由心生又多一個鐵一般的引証,哈哈. 之後講講下,個話題又去番屎生既蚺蛇灣回歸大自然事件上,雖然依個話題我同雪榚已經笑左好多次,但今次講番原來好多人都冇聽過,佢地越聽越興奮越講越大聲,係咁屎屎屎咁講,攪到我地唔記得左依間係一間食野既地方,為左唔會打人打實,我地快快手埋單走下場........待續

<03/03/07:夜>

No comments: