play list

22 March 2007

拖鞋

剛剛細佬比人捉左出去食消夜,見到著左對拖鞋出門口,但明明聽佢講去旺角食,做咩就咁著住對拖鞋就出去,即刻問佢你攪什麼,係果時佢先醒起爭d瀨野,不過講開又講,原來我都試過就咁著住對拖鞋出過街,唔係好靚好型果種拖鞋,而係一般紅帶黑膠底果種,依種拖鞋應該只係適合係屋企或者落下街用,並唔適合長距離用,但點解我又會咁做?

話說當日我著住對拖鞋落街買碟,我指既碟並唔係用黎裝食送果種,而係vcd,果時屋企附近有地方賣vcd,突然間*注1想睇一套戲,名唔記得了,著住對拖鞋羅起個銀包就出門口,點知果度冇得賣,ok,我落荃灣,就咁撻住對拖鞋搭van仔去*注2,點知都係冇,頂佢我再搭van仔出旺角買,去到依度已經有少少怪,因為冇咩人撻拖搭van去旺角,其實咁著法去旺角都幾危險,太多人好易比人踏死,anyway,去到旺角搵左幾間都係冇,再搭地鐵過埋海,哈哈,係著拖鞋搭地鐵,果一刻我真係覺得好型,最衰果時個電話冇得影相,唔係我會影黎留念,撻住拖係銅鑼灣同灣仔周圍走,發覺果度d人even係住果區,都唔多撻拖落街,下下著鞋咪好煩!!!最後最後我咩都買唔到,撻住對拖鞋搭巴士番屋企,對拖鞋跟左我咁耐都未去過咁遠同埋搭過咁多交通工貝,我都算唔話得啦 哈哈

諗起細個住過屋村,我一直都中意人字拖,中意佢落樓梯時好似上左摩打咁,飛拖鞋亦因為輕身,會飛得很快很遠很準,仲有試過對拖鞋爛左夾腳指個位,基本上果度爛左冇得整番,但知道一番屋企就實比人鬧同冇得再出去玩,所以死都唔番去,我就咁隊番夾腳指個膠位入對拖鞋度,就係咁樣,依隻拖鞋真真正正變成"拖"鞋,因為要一直拖住黎行,一隊起隻腳,個膠位就會甩出黎,行唔到,我就係咁著住依對"拖",由早玩到晚先番屋企,諗番起都好痴線,不過冇計啦,玩緊要d,哈哈

*注1 : 我成日都突然間
*注2 : 其實都試過咁著去荃灣同埋都有街坊咁做

2 comments:

Anonymous said...

我都曾經著拖鞋過新城市行街,不過已是十幾廿年前嘅事 la...............而家除左落樓下之外我都會著返對鞋.

q"._."p™ said...

十幾廿年前既新城市當然可以,但依家呢!
比人踏死都似

人大左,好少會咁,但真係好難包保有一日隨心隨意會再一次撻拖周圍走!哈!