play list

17 June 2007

好耐冇遇過.......

真係都好耐冇撞過d神怪事了,前個禮拜又再一次比我遇到,
對上一次應該係幾個月前係公司遇到,遲下再寫,講番今次既事件經過

分享番少少經驗,其實有時遇到係突然而來,全冇徵兆,過左諗番唔對路先知,

另有d係會有怪怪感覺,跟手就會遇到了,而今次係後者

話說有晚食完飯行緊番屋企,時間不太早亦不太晏,應該係點零鐘咁上下

我行到差不多到屋企附近,一轉彎,已覺唔多自在
轉彎後係一條大直路,因果度唔係主要既大街,夜晚時間係會比較靜,
今次亦都唔例外,轉彎後又係得我一個行,行到4份一咁上下,
經過一個樓梯口,聽到有把女聲係度講野,但講咩係聽唔到既,
聽唔到既原因唔係唔清楚又或者係聽唔明佢既語言,
而係任你點留心,你都唔會知佢講乜,只分到係女人加埋係度講野,
依d情況就係人地所講既鬼食泥,因我之前已遇過,
所以冇乜點理就繼續行,之後就聽唔到佢講野lu

雖然今次經歷比較短,亦冇咩特別,但記得既就寫住先啦

稍後會寫番多少少自己既經歷,keep record又好點都好
襯我仲有印象,寫番多d先 =P

No comments: