play list

07 June 2007

今晚早d訓

依排忙到飛起,加上電話又壞壞地(題外話,前幾日發覺部電話只係供左3期但已壞左2個幾月,由本來只用得handfree聽電話到個handfree得番一隻耳仔到依家d電話唔係個個接到,哈哈),基於以上兩個原因,令我last sat已失蹤左一次,今次佢地約打邊爐,點都要死出去見下面,如果唔係一定會以為我死鬼左 =P

去到旺角已八點幾,打邊爐既地點幾偏僻下,切仲帶我穿過黑蚊蚊既冷行過去,真係行行下都唔知去左邊,但入到間鋪,有種似曾相識既感覺,諗諗下原來我黎過,間野既豬骨湯底不錯,經過個幾兩個鐘既食食食同係咁吹水,卒之食到個個飽死當場

見時間尚早,去左附近既Y house飲野,上到去得番一個大肚婆同條0靚仔,d枱又好似有d唔同左,又唔見左條褲就甩就甩既妹妹,以為轉左老細,點知又唔係,吹下水,玩下有2隻梅花Q既啤牌,再玩下爛溶溶既Uno,又過個幾兩個鐘,落到街,諾仔講原來12點幾,我地覺得都算早了,雪榚無lala爆句"好,今晚早d訓"哈哈,我問佢"半夜12點幾先講今晚早d訓,係咪過份左少少呢?發神經你今朝講就差唔多" 我地研究過佢應該講遲左十幾廿個鐘,哈哈

經依句說話,令我思考過如果12點幾旺角走一番到屋企即刻沖涼上床訓,真係會早過平時喎,原來"今晚早d訓"依句野係work的,當然最後我都係睇埋洗冤錄上左陣網先訓啦,又係三點幾lu ~_~

<05/06/07:夜>

No comments: