play list

25 November 2008

灣仔船街-續(聖璐琦.2)

我地上到地面之後,就到左學校既空地,其實果度地方唔算太大,空地中有一大堆疊起晒既舊木台舊椅等等既雜物,可以行既空間唔算太多,兩旁係樓高4層既課室,窗同門亦理所當然地全部殘殘舊舊溶溶爛爛,而前後就各有一條樓梯,樓梯亦唔見得完整,佢既後面就係一大堆樹

因當時係農曆7月既關係,天氣相當熱,我地由合和行上去船街到係公園開完會直至到聖璐琦門口都熱到成身汗,但唔知點解一入到聖璐琦地牢直至到出地面,當中既空氣有種涼涼既感覺,當時已經覺得好怪,其他人我唔知,但依種寒一定唔係來自恐怖又或者任何驚到心寒既原因,因為我地所企既空地其實係可以望到個天既,而7月中個月亮又大又光,電筒全部關晒都可以好清楚咁望到晒所有隊員,其實人由一個又窄又黑蚊蚊既地牢出番空曠少少又光又剩既空地,心入面既緊張情緒自然會消散,所以我好肯定果一刻自己一d驚既感覺都冇,依種涼涼地既感覺在我黎講相當有趣同埋新奇

果時我地已經有二至三個人入左就近既一兩間課室睇睇同埋影下相咁,雖然我冇入到去但就跟左佢地係門口望望,見課室門口有人燒過香,入面就係一d亂7八糟既舊木台舊椅,用電筒再望多少少,原來課室既窗係對住一幅牆,所以出面既月光一d都照唔到入課室,裡面死氣沉沉,有個陰陽眼既隊員入左去冇幾耐就好快咁走番出黎,聽佢講裡面見到有野,但我就咩都見唔到

下續


<25/11/08:夜>

No comments: