play list

03 September 2011

Cebu & Bohol 2011-08-27to31 - Part.01(27Aug)



因為係去菲律賓,黑色旅遊警報未除,所以保險冇買亦只係同屋企講去馬來西亞,錢都係出發前一日自己出去旺角唱(平時阿媽做既,今次冇得叫佢幫手),真煩

因搭0130夜機既關係,所以有番工,行李亦係放工後先執,第一次去ed咁hea既地方,為免悶爆,所以出發前借左本書(上次去台灣睇左1/3既印度旅行書)同埋download左一堆電台鬼故過去以備不時之需

去到cebu已經係4點幾(有delay),趕住去搭0600船過bohol,cebu街上天未光但已經有人係街而且車亦算幾多,可能開始番工掛,有d車好細架,好得意,我地去到碼頭已經人頭湧湧,而且個碼頭比較up-dup,天未光又冇咩燈,所以都幾黑,去到已經話冇晒0600同0930既飛,仲要係return果日既飛都冇晒,所以比人叫左去4號碼頭搭第2間船公司,去到pier4,已經係天光,而且感覺新d,起碼有冷氣同logo有射燈,以為會貴好多點知原來仲平,而且有6點幾飛亦有return船飛,不過回程就早左少少,算啦,早少少番cebu啦橫掂我都未去過

係terminal訓左陣就上得船,船就真係新過舊碼頭既大船好多,似去澳門既turbo jet,來回每人唔洗90蚊港紙,ok啦

去到bohol已經差唔多8點,可能因台風岩岩過既關係,個海都好大浪下,好彩食左d暈浪丸都算頂得住

可能因為有兩個台風既關係加上bohol已經係菲律賓既中下部份,所以天氣算係唔錯,開頭仲驚天氣好差冇船過bohol添,好彩好彩

嗌左車去bohol beach club,而且book埋第2日車去睇眼鏡猴同朱古力山,希望會好天

同印象中差不多,基本上係遊客區但感覺比較舊,應該會岩我,因我最中意舊同raw一點既街,建築物,當中最大既商場呢就好似馬來西亞果種差唔多,我地去左supermarket買下水啤酒等等,d野比我想像中貴,如冇記錯罐裝啤酒要成5蚊港紙,都算貴

之後用左多過半個鐘既車程就到左我地住既地方,原來都好大下,但房呢就似hostel多過hotel,衣櫃冇門亦冇雪櫃,冷氣算係夠,我就冇咩所謂佢地呢就好唔慣,最大問題係d啤酒唔知點算,哈

食左個很一般既lunch後就番房休息,因為整個訓覺過程都係斬件上(飛機訓左陣,碼頭訓左陣,船訓左陣)所以個個都好眼訓.ps我已經係訓最多果個佢地好多都訓唔到,哈,好彩我真係度度都訓得著,所以settle好野即訓係好正常

因我住2樓,感覺有風所以開左窗就訓,冇開冷氣都ok,之後訓左2個鐘度出左海邊,個海都算ok.而且d沙白色,好得意,加上有d唔知咩係d沙度吐出黎,一圈圈咁又唔似蟹噴出黎果d,仲有d係水入面好似溫泉水咁噴出黎,真怪

日落都幾靚,而且好多海草,亦有海星等等,都幾過癮,日落後行行下先發現有吊床,訓左陣感覺不錯

最後出左去香滿樓食飯,聽講唔錯,so far都可以,價錢都算係咁啦,不過我都冇咩點理,始終係hea既地方,求其算了


Photo Link <<<<<<<<<<<<<<
<27/08to31/08/11>

No comments: