play list

05 September 2011

Cebu & Bohol 2011-08-27to31 - Part.03(29Aug)



晨早5點起身諗住5點半出發睇海豚+浮潛+virgin beach,點知個司機遲到,差唔多成5點10先出現,一直話黎緊最後又話約唔到船,唔知佢係訓過籠定係上一單生意攪遲左,總之就比佢攪到冇得出海睇海豚,之前一晚仲叫我地比晒錢佢,我地梗冇比佢啦,賓仔果真信唔過

因太眼訓既關係,而且海豚又唔係主要項目,所以大家決定食完早餐後就番房訓之後先算,咁我就過左去餐廳食早餐(基本上我酒店唔包早餐的但有人冇食所以我就有得食啦,之前幾日都係佢地包幾個包比我,不過我冇咩要求,是但啦)

訓到12點左右就起左身出沙灘影下相睇下書聽下鬼故咁,吊床真係幾舒服,我又再一次訓著左,之後點幾去左搵佢地食lunch,今次我地去左附近既餐廳食,果度已經唔係酒店範圍,怪不知有咁多當地人同細路仔,仲無lala有2個security係沙灘啦,原來係防止其他人入左酒店果邊既沙灘.

經過比較地道既食市去左果間舒服少少既餐廳,去到佢地已經食完,但comment係大部份都唔好食,所以我只係飲左佢地推介既mango milkshake同食左個burger.咁比較穩陣,之後佢地番房話要4點出去個mall行街,咁我呢就繼續去番沙灘個吊床做番之前既睇書訓覺行動

海風好舒服,爭d唔想出去,聽佢地講朝早出左去游水,見到有藍色海星同埋好多海謄,本來個司機唔黎既話我地就會出海玩同睇藍海星,點知佢又準時到,仲早左添,吹脹

去到Bohol最大既mall, Island City Mall,我冇咩興趣加上之前一晚扭親少少腳整到個舊患更加唔多想行街,所以就去左商場前少少既街市睇睇,感覺好大好舊,應該岩我至少一定岩過行mall.所以就羅左個walkin過左去睇

原來街市前少少係一個巴士站,bohol既巴士都幾靚,好多色彩,各有特色,所以我大影特影

後尾去左街市,係當地人既街市,一個遊客都冇,為左低調少少,我只用細機影,不過佢地都唔多理我,而我就周圍睇下行下,d鋪同香港差唔多,不過就當然冇冷氣,而且佢地d乾貨就咁放地下賣,一堆二堆,而魚呢,就咁放係度賣,冇冰冇剩,所以引左好多烏蠅,佢地就用個拍係度掃掃下,真係幾raw下

行左一個鐘度又日落,影左一堆馬路相就去食飯了

本來話去食傳統少少剩邊小食,唔知點解後尾去左食蟹,間野叫Crab House,不過蟹就整得一般,但裝修就幾靚,野食還可,而且都食左幾多野仲嗌左好多酒,價錢仲平過前一晚既酒店果餐,出去食果然好過酒店.丫,果度都有人唱歌,不過就比酒店差少少.但佢地又好開心仲係度點歌估歌,卒之攪到10點半先番到hotel.咁又一日了

第2日要10點零早船走,所以千叮萬囑司機唔好遲到,我地仲夾左如果9點仲未見人就自己call車走,even細的士一次載得2個人都要call,真係怕左佢


Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<
<27/08to31/08/11>

No comments: