play list

20 June 2013

惠東雙月灣 2012-08-24to26 - Part.02(25Aug)

惠東雙月灣

25 Aug 2012 Sat 惠東 Sunny day

第二朝9點食早餐,包同油條外就仲有雞粥,佢d雞當然好味所以d粥一定唔會差

之後約左車十點出去睇雙月灣同海龜館,海龜館冇咩特別但原來每年十月就會有龜上沙灘生蛋,但我地時間唔岩冇得睇,之後去雙月灣,因地方同軍人打緊官私,所以我地唔可以坐車上去而要行上去同佢講人情,好彩軍人大哥都比個人情有得入去睇,我眼見d車全部打回頭唔比入,我地已經算好彩了,入到去個灣都幾特別,兩邊都係長長既沙灘再對出去就係海,但可惜係有雲,所以唔清,聽講有次佢地熱到死死下上到去就見海天一色好靚,但算啦我去旅行加下都慣左平常心睇到就睇因好多野都係uncontrollable,抱平常心感覺就會輕鬆d,哈

再去睇左港口個海灘,冇咩特別仲有垃圾,咁之後番去食lunch,有個鴨同抄葛好好食,再之後三點叫車再出去,主要睇下媽祖廟(巽寮依個發展得太勁,太商業化,感覺十分之差),仲有個沙灘既地方,本來個景好好,可惜因要收錢又有d係酒店既範圍,間開左一格格,古古怪怪核核突突咁,浪費晒個海灘,當中經過一個村,司機話每年五月每家都會殺一隻狗要黎食,所以當地人叫果條村做狗棺材,難怪經過時見到有狗肉檔,我仲以為廣東無晒添,之後去左榜山古寺,但可能因惠東人太有錢,所以間廟整到好新同埋好多金像,我又係唔多中意,最後去左平海鎮,睇左個古城牆,入面有間古廟,就係我中意既感覺,睇左陣就走人了,番去食晚飯,丫平海鎮有個特色,就係家家戶戶門口都有句對聯,司機話每年新年都會自己又或者搵人寫首對聯,然後貼上門口,都幾有趣

magic hour有雲既關係,冇前一日咁靚,吹左陣水就食飯,今次有古法燒乳豬,隻豬一早已經燒緊,我地朝早仲走左去睇,要攪到夜晚7點先有得食,真多程序,仲有要求加既蟹,細細隻幾好食

夜晚冇咩做又係吹水,吹到十一點先訓,依個無聊渡假真好,環境清幽田園生活而且唔用煩食仲有清風送爽,正

To Part.03 - 惠東

[25/08/12]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: