play list

15 February 2007

沙田沙角大排檔

前幾日約左成班人去食團年飯,依次相信係我第一次入沙角村,頂佢個大排檔點解咁難搵!!我足足搵左個幾字先搵到佢所在位置,行到埋去,嘩!場面相當墟陷,900幾人係度食野,檔口足足有十幾廿檔,仲要我唔知係邊間食,搵人真係搵死我,最後都發現左佢地,雖然有部份人見到我幾驚訝(開頭話要吃政治飯黎唔到,但我走甩左~哈哈),但我解釋左一輪後開開心心吹住水等齊人嗌野食,卒之吹呀吹,等呀等,差唔多9點鬆d先有得食,真係餓鬼死,逗泥嗌左2樣之後pass左比小研同路人甲,佢地一次過嗌晒所有野,真好唔洗我傷腦筋,餸好快就到左,乳鴿,雞粥,風沙鱔,墨魚咀,豬頸肉,抄硯等等,但食落只有乳鴿ok,其他真係唔多好食,唉~不過咁,就咁聽梅c父同阿威講佛經理論等等已好正,梅c父所演繹既內地天平理論及蘇民峰零的擺設真係正爆,哈哈. 最後仲有順風車坐,真好

<12/02/07:夜>

No comments: