play list

29 May 2011

長白山 2010-07-31to08-07 - Part.03(02Aug)



因係附近既關係,好快到左長白山北坡既入口,首先去左聚龍泉,因之前落大雨,所以果兩條瀑布好壯觀,領隊話之前只係兩條小水柱,粗俗d講,佢話好似痾尿咁弱喎,哈

發覺內地人真係乜都得,不停咁用泉水洗面又用溫泉水洗腳,仲有人用樽羅走,人地封晒都要走入條河度,仲要趕極都唔走,真係千其百怪

之後因有人要浸溫泉,咁熱仲浸真係咪攪我,所以我地又好無聊地周圍睇下,而我就梗係訓番陣啦,當中仲食左所謂既溫泉蛋,十蚊四隻都幾貴,不過佢地真係唔識整,溫泉蛋浸到過晒時,真係黃都熟埋,渣

之後去左有小天池之稱既銀環湖,整體望就一般但d倒影幾靚

到左食飯時間,因突然停水停電既關係,我地只好坐近門口食,真係幾黑而且去廁所真係咩都睇唔到,不過我都慣了,哈

飯後開始上天池,因坐四驅而且山路多彎既關係,仲要加埋強勁既音樂加響晒馱,真刺激

上緊時好大霧,以為睇唔到(因聽講天池天氣變化好勁,山下好天上到去會落雨or鳥雲處處,正因為咁我地揀依個團,有得上天池3次,由北,西及南坡睇,咁都睇唔到無法了),點知上到去就好好天,而且仲藍天添,領隊再一次話我地好彩,佢只見過2次好天睇到天池,嗯,佢咁講我地咁聽啦


天池北坡其實幾細,而且圍住晒以免d人飛落去,死硬,但d韓國人唔知係咪見到天池好開心,佢地好勇咁行晒出去,仲要企得好邊咁影相,我見有個爭一步就跌落去,仲要影團體相拉下推下咁,仲佢地望都唔望.危

因我地好多時間既關係,影左成個鐘先走,走時又開始大霧,點知落到集合地又勁好天,加上d木屋又好特別,整個感覺好大好開揚,氣氛一流,就咁望真係好似外國既地方

落山後都有少少耳鳴,因天池都有成二千五百幾米,所以落到山都幾係野

最後一站係地下森林,好大,行晒要2個鐘,岩岩下午3點幾至4點零既關係,太陽冇咁猛,日光打落d樹或葉度,好靚,當中經過一條河,流水好勁,而周圍既樹亦好raw好大棵,去到最後既原始森林,遠景壯大,感覺不錯

之後就離開景區,見周圍都係藍莓,先發覺原來當地都盛產藍莓,5蚊一個小杯,幾甜,聽佢地講香港果d係酸既依度就好食好多,嗯

之後食過晚飯番回酒店又走左出去行,夜市還算熱鬧,食左幾支串燒(10蚊5串,價錢還可不過攪左好耐),幾好食

p.s.四驅原來都幾貴,成80幾蚊一個人,不過值既我覺得,總之第一日就見到天池,仲要藍天就開

Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: