play list

22 May 2011

浪茄Camp2010


好好天既71回歸日,去到壩時已經好靚,行入浪茄時CAMP既人唔多,而且CAMP SITE整大左,果時只可3-4個營加下我相信7-8都可以,第時可以多D入去CAMP唔洗怕冇位了

食過LUNCH後就出去游水了,水仍然係好清雖然係公假但遊艇總比之前既SUNDAY少,都叫做有D位遊下,之後四點左右有人要走所以得番我一個係沙灘,所以就襯住冇咩攪周圍行下睇下,去左海灘既左手面,第一次發覺原來好靚,個景影埋去完全唔似香港,正

之後日落人亦好少好少,相當寧靜,不

夜晚食過DINNER後出左去睇星星,因為個天冇咩雲而且月亮係早期時見唔到,望到好多好多星,可惜係海中有幾隻漁船,攪到有少少光,如果唔係全黑就正了,後來月亮出黎左,打上水上面,又係靚的,不過因冇帶腳架,所以攪好耐先影到一張半張滿意既相,仲比人話我好似戰地記者咁成件扒左係沙灘,XD

第2朝5點幾起身睇日出,可惜比個山遮住左,所以只見太陽光打上天同埋D雲度,但都其實幾靚

之後訓左陣又遊多左次水,海就真係比之前一日更靚,真正做到海天一色,開心極了

食過LUNCH後見到一班人係西灣過番黎走,因為之前帶左幾L水入去後尾雖然條喉關左但都搵到水源,所以走時D水用唔晒就問下果班人要唔要水,到我fill比佢時見知佢地行到冇咩水,後尾仲有人行錯路,幾個鐘冇飲過水, 仲問我地浪茄有冇士多 @@ 真係唔中暑都偷笑,最後我地自己留番每人1L其他就比晒D水佢地

其實再之前我地收營時見到2公婆,又係西灣行過黎,見到我地CAMP已經好好奇咁望望下,之後聽到個老婆同老公講前面好似冇路喎,個老公依依餓餓研究係咪行番轉頭 @@,我忍唔住要stop佢地千其咪係12點行番上西灣山,叫佢地晏少少再行番出壩搭的士

oh god!!!! D人真係好危險,西灣山真係成日死人架喎,不過好在D樹高番D而且收到電話,所以依2年死少左人,但都要小心D先得架大佬

之後3點零鐘就開始走人,天氣真係好熱,行左少少已經流晒汗要休息,但上高少少浪茄真係好靚,好耐冇試過望得咁遠,忍唔住講晒粗口,好L正呀

<01&02/07/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: