play list

22 February 2010

大東山爛頭營2008(大東山14號屋)

貳零零柒年拾貳月壹至貳號 - 大東山爛頭營2008(大東山14號屋)

今次上大東又係好好天,但比起上次朦左少少,夜晚望天唔見星星日頭望落山都唔係咁清

依間係14號屋,間格感覺冇咁好,冇18號屋咁歸一,野食方面亦空空如也,冇咩物資留低

可能今次早左上去,多左時間周圍走,食過熱狗飲過湯後時間多到痺,爭d可以訓過晏覺都仲得

天氣相比起上黎亦冇咁凍,感覺當然冇咁好啦,夜晚我地打邊爐及室內烤羊肉牛肉等等

可能人少左,野食都食唔得晒,有點兒浪費,今次因為冇人帶啤牌及uno,所以食完野洗完碗好快就訓覺lu

可能黑仔既關係,我揀左張好食風既床,攪到我訓到半夜要去關埋廚房既窗,但之後都唔好得幾多,背脊陣陣涼但又唔係果尾野喎,哈哈,卒之要起身著多件衫先訓得著

第二朝都唔記得幾點起身lu,食過早餐後就行去上次冇去過既山頭,天朗氣清之濟特然間烏天黑地,唔知有d咩係海邊吹埋黎,開頭我地以為山火後尾睇睇下先知係霧氣,好古怪

番到屋後先知收到俊仔既message先知原來大東都有Geocaching,佢地預備午餐,而我同雪榚就走左出去搵下有咩收獲,原來又係頭先岩岩去過既山頭,激死,搵左半個零鐘卒之搵到了,但我就係咁比隻蜜蜂煩住,攪到影左一陣相睇左一陣就急急走人

番到屋入面,飯已差不多煮好,雖然天氣唔係咁凍,但臘味飯真係好好食

可能天氣好同埋星期日既關係,好多人係度煩住我地食飯又話要入黎又話想租間屋,真係好鬼煩,上次18號屋明明冇咁多人架

食過飯後開始執野準備走人,今次我地係行南山走,冇咁多樓梯,感覺上好行好多,但要係梅窩轉船,有少少唔方便啦,但研究過後,我地下次都係南山走好d,起碼唔洗行樓梯行到嘔,上次隻腳痛左幾耐呀陰公

<01&02/12/07>
Photo Link <<<<<<<<<

2 comments:

Unknown said...

請問如何租借石屋呢!謝謝!

q"._."p™ said...

朋友租的,聽講那個團體已不再外借他人