play list

25 February 2010

西灣第一二三街&火炭&大角咀

貳零零捌年壹月貳拾號 - 西灣第一二三街&火炭&大角咀

從來對港島區有一種莫名的喜愛,可能愛它的舊愛它的繁華中的一點寧靜,今次揀左去西灣既第一二三街,知道越接近地鐵通車,西灣既變化會越加急速,所以要快快手到到西灣比較舊少少既街影下相

西環既日落真係影過唔少次,今次主攻影街同舊樓,果度好多咩咩坊咩咩里,最raw既應該係餘樂里,但可能因為旁邊既大廈整野既關係,街頭有成埋竹放晒係度,影響我影相,點避都避唔開,唉,要再去多次先得,希望佢唔好咁快唔同晒樣啦

另有一度我地中意既地方叫德星里,要行上一條樓梯,入到去有個少少既空地自成一角,大廈可能就拆既關係,可以比我走入去睇睇,空空洞洞但寧靜非常,頂樓仲有幅唔知咩佛像掛畫,氣氛詭異,仲有另一度門比我影到d怪怪既光影定油"烘",至於係咩我真係研究唔到lu.哈哈

<20/01/08>
Photo Link <<<<<<<<

No comments: