play list

18 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.05(28Oct)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

28 oct 2009 Wed Tikhedunga,Ghorepani Sunny Day

一大早就比班外國人同埋d騾仔嘈醒左,時間應該係5點零6點左右,佢地真係早

食過之前一晚order定既早餐後就踏上最辛苦既上山路程,sagur講因為依日全部係上山,2000米係咁上山真係唔講得少,我既小背囊都好快咁比埋個porter揹,只係帶個相機就算,其實我覺得依百幾蚊真係洗得過,哈

去到某一個rest point,當地人請左我地食青瓜,原來佢地既青瓜好大個,但因非當造既關係,佢地比左個最細既比我地睇,都大過香港見既好多,哈

又聽guide講,原來雪山只係11點前會清,之後會因空氣既關係,11點後會開始有雲積聚,雪山就會比d雲開始遮住,睇得唔清了,但又因依個關係,只係上午好晒,下午就因有雲好得多,10月既nepal真係一個好季節

經過一輪上樓梯同埋休息後,又到左lunch hour,去左間叫fish tail peak guest house既地方食lunch,又撞到2個小朋友,不過可能佢地係餐廳既小朋友,所以物資感覺豐富點,雖然最尾我地都有比糖佢地食,但感覺好似冇第1日見果d窮小小既小朋友咁開心

之後又係行呀行,可能係係香港行得山比較多,肺量要既空氣多,行得幾辛苦,反而朋友行得好輕鬆,佢同guide差不多腳程,我就同殿後既porter行尾,難為佢要跟我既speed,我知唔同自己步速行真係好辛苦,哈

之後經過一條河,d水好清好清,仲好似九寨溝d水咁綠綠地色,山區果然不一樣

去左其中一個休息處,又見到個小朋友,同佢影下相,朋友飲下d新鮮水牛奶,因為我唔多中意飲奶,所以冇試到,不過聽佢講好甜,感覺良好喎

途中因擔心朋友山下既病況,所以由guide打電話落山,但打番guest house度成日都搵唔到佢地,可能出左去行,到最後打到佢地去機場我地都未搵到佢地,算啦,上山等佢地番到kathmandu再打比佢地

之後又行呀行,上呀上,卒之差唔多5點先到左我地住既地方係poon hill下既hotel snowland,已經係2千5佰幾米,屋出面對正雪山而且有靚靚地石地,好正,屋入面有個鐵筒做既暖爐,行到身水身汗見到個暖爐真係唔野少,雖然感覺真係幾有趣,guide比我地揀住山景定私人bath room,因為其實一望出去就係雪山,所以我地揀左private bath room,唔洗同人爭,哈

飲過野後就又係未天黑前沖涼,沖沖下guide就拍門叫我出去,原來日落,黃昏日落太陽打埋去雪山度橙橙地金黃色,好靚,雖然我個頭未乾同埋著得好少衫出黎,凍死,哈

番入去暖爐度坐左陣,暖番陣後就食晚飯lu,食度既送好多都係鐵板上,可能山上怕d野凍得快掛,甜品既apple crumble雖然好甜,但幾好食

飯後我仲走左出去影雪山同埋滿天星,有腳架果然不錯,但真係好凍,所以羽絨終於出場lu,好彩有帶者

第2朝要4點幾上山睇日出,所以影完夜景後就快快手執好晒第朝上山所需既衣物同用品後好快又訓左lu

Part.06(29Oct-Ghorepani,Poon Hill,Tadapani)


<28/10/09>
Photo Link <<<<<<<<

No comments: