play list

01 November 2013

香港史學會-長洲導賞團 - Part.02

貳零壹年拾月拾陸日-香港史學會-長洲導賞團

再去左鶴佬巷,東莞公祠,長洲醫院等等,仲睇埋個古代石雕(之前真係無留意過有依樣野),再去左水月宮再去埋關公宗義祠,入面既設計幾特別,神像上既天花居然係外國教堂式design,比較少見,再行左去長洲公立學校(二進式設計),中華便利會(城堡設計),旁邊仲有個佐治五世既郵筒

再去埋大社壇同埋長洲方便醫院(建於1915年)隔離仲有個殮房(民國36年),感覺相當破落,再去洪聖古廟(香港唔多),門口有張好大既石台,而旁邊有個好舊既大新街路牌,再去多間天后廟,入面係依山而建,神壇見到d石幅,而出面既樑有d斜左,再去埋大石口碼頭(已經無用好耐同埋填海填到個海都見唔到咁濟)個tour已經完晒,大約4點半,係見天未黑再自己行下

首先當然係想搵番海星別墅仲係唔係度啦,我記得係上圓桌村條斜路入,但行行下已經唔係度,應該比人剷平左起樓啦,未到圓桌村見到有執石碑,不過睇唔清no幾,聽講長洲都有好多界石係度,所以我除左海星別墅都想搵下有冇界石既,無幾耐見到義塚條路,整條路其實無人行既(得一隻狗係度好好奇咁望住我),依度呢夜晚就行過,日頭真係未上過去,原來入黑前個感覺都幾陰森,雖然我驚賊多d,上再去見到兩至三個亭(墳場依類送別亭係會比較多既),上呀上見到一大片地一層層咁仲有個石像係度,我就認得依個地方,當年仲係依度聞到屍臭味添,望番出去真好景色,經過我不多不少行墳場既經驗,依類比較舊既墳所望既地方係相當好風景的

之後落番山去左圓桌村,上左頂既三角測量器附近睇風景,再落番圓桌村某一家門口睇睇,個view真唔錯,再行又見到界石,寫住no.1,前少少又有一舊no.1,所以我懷疑唔係界石(聽講有舊係長洲醫院個廚房入面),anyway,再行呢就係美經援村(當年我地成班人係長洲墳場夜媽媽行番出黎時嚇親個細路仔同佢老豆,哈)同埋西灣天后廟,再前行係去緊張保仔洞既,我基本上只係想行去五行石(其實我記錯左方去,我要去既係明輝營果邊既人頭石先岩),行行下見到日落,當然就睇埋先走啦,爬左出去d石度睇,個日落好正,個太陽落山後再行前就去左張保仔洞,真係好鬼細而且都幾黑(但我有電筒)

出左去又係海,見到仲有人影緊相再行前少少就係石邊,好似唔多似樣,但唔想行番轉頭就直去,落左海邊有條繩梯,上左去又落番條鐵梯,再爬上石邊就係路行行下去左邊呢,有個海灘仔,好細而且d沙一般(後尾先知依度係白鰽灣),對上呢就係墳場,天開始黑,我一個人就唔多想上墳場山路所以就行另一條路仔,見前少少有街燈即係正常路唔係山路啦(行山路可能行行下入左樹林,我唔想係入面過夜,哈),行多兩步就見有人跑步行過,問佢條路係咪出碼頭,佢話岩喎,所以就再行啦
,好快出番村,仲坐低食左少少野,但睇錶就快到搭半(慢船搭半,假期快船好死貴),所以又好似上次坪洲咁一路趕路仆番出碼頭,又係岩岩好,呼

Back to Part.01

[16/12/12]
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: