play list

17 April 2011

大東山爛頭營2009(大東山16號屋)


第3次上大東,今次係最唔凍既一次,溫度18-20度,但大霧得好緊要,slient hill一樣,完全不一樣的景色及感覺

到左食過午餐,係附近行一陣就去左天池,都係大霧一片但可以天氣唔係太凍既關係,比上次多左人露營,應該有成8-10個營,嗯


去到天池仲見到好多和味龍,仲有d好大條下,睇左陣因為就天黑所以就走人了,岩岩見到日落又見到雲海,真係唔多似係香港,哈

但16號屋呢,實在太細太細,我地今次係最多人但就得間最細既屋,全屋得4張床加2張帆布床,仲要果4張床得1張番得2個人,另兩張就只可訓一個另一張就放滿晒野,訓都訓唔到,攪到有人要訓地下,好彩天氣唔算太凍o者,如果唔係就大獲了

而且依間屋既床連墊都冇,齋訓木版硬到死,去依間屋真係要帶地蓆

打過邊爐後就出左去睇星星,因為天氣冇咁凍既關係,我地今次出左去可以停留耐d,但因多雲,冇對上一次咁多星,但流星都見到幾粒,最後因太倦既關係,冇玩到任何東西就訓覺lu

第2朝我地搬左張台出去煮早餐同午餐,加埋玩左陣大富翁,感覺不錯

不過今次居然有人以為我地係士多,係咁問有冇野食同水賣,真係比佢吹脹,次次都係有人問間屋點租,比人當士多都真係第1次

食過午餐後3點幾開始行,由南山走去梅窩,但今次冇經黃龍坑,感覺好似短左d,途經既草已經變晒黃色,加上今次帶大機,影出既相尚算滿意

<12to13/12/09>
Photo Link <<<<<<<<<

1 comment:

Anonymous said...

我想問下點租嫁間屋