play list

26 April 2011

賽馬會點對點社區藝術計畫 & 不視而見安杰路攝影展


首先到左中環7&8號碼頭睇左個賽馬會點對點社區藝術計畫,當中有數個topic,多數由藝術人作者聯同學生製作,感覺滿有趣

第一個係森林的記憶,比較大型一點既藝術裝置,可以容納一個人走入內,全部用木條製作,造型有鹿,兔,蝸牛,熊及一隻比較抽象一點既動物,已經唔記得左係咩了,哈

第二個係編織碼頭,將編織品及工具放大,可惜地點光度不足既關係,比較難影一點,而且粉紅色既關係,有一d比人踏污糟左,可惜

另一個比較有趣既係名我都唔知係乜,如果唔係地下寫有點對點藝術,我會以為係大樓或商鋪裝飾,用漆料畫係玻璃屏風上,特色感一般但我幾中意佢既內容,滿輕鬆有趣

最後一個係香港晚餐,好大幅既畫畫左係彎彎既窗上,展示既係香港傳統而有特色既食品,象徵及作表性不錯

之後我搭渡輪過番尖沙咀,去左睇重慶活方商場-不視而見安杰路攝影展,用連拍,off-finder及腰臀之間對焦拍攝,角度及表情捕捉一流,當中比較特別係將一連串既連拍相放埋一齊做出pano效果,但似有還無的將pano當中斷斷下的大忌忽略,但感覺一流,依類相片展覽總會令人多一刻體會

最後番家途中經過parklane,加上filter拍出黎既parklane原來感覺良好,色調係我喜歡的,以後多點用filter拍夜景先得

<21/05/10>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: