play list

13 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.05(29Dec)



約左tuktuk driver8點鐘gh門口去吳哥,所以就7點半起身食早餐之後出發,早餐其實冇咩,只係有咖啡加面包同果jam同埋少量生果only,好彩叫做有個煎蛋食下,係咁易食左幾塊塞包自己後就等driver黎,不過我唔記得佢咩樣所以有個driver到時我以為係點知原來係另外既,之後出門口睇睇再同個driver,gh既人講下,又問下我約左邊個,之後當然打電話比佢啦,點知唔通,心諗成8點都唔見人如果比人放飛機就煩了,雖然應該冇bohol果次咁慘但都係浪費時間,後尾有人埋黎同我講係我司機,原來本身約果個唔得閑佢接左個job,可能佢見我唔係好信咁就話自己係driver個朋友同一team人又指左架車,果然係同名咁冇計了(之前已知佢好忙,所以一早約點知真係咁full,後尾依個driver話我知原來本身個driver想接我但因我第1日我冇用佢full day,所以佢接左另一個job走唔到人,真好假好又點,所以就算)

車我到ticket counter已經8點半左右,人唔算多,影過相買過飛後就出發,未入到吳哥就見有個靚湖,波平如鏡咁,d倒影好清楚,相當不錯

去到南門就好一排排石像,有舊有重新整過既,亦好多人係度影相,係咁易影左幾張就上番車出發

第1站首先係bayon,門口有部份整緊,入到去好大,d雕刻好靚但行行下已經失去方向,有書都攪唔掂,有d想睇既點都行唔到,所以睇左2個鐘度就番出去

第2站係Baphuon(巴芳寺),一入去就係一條長長既參道,行完晒就係巴芳寺,都幾高下,上左去頂,但冇咩特別之後落番黎行過就見一條用石砌既臥佛係度,真係唔係爭d曬死係個有頂既地方停左陣都睇佢唔到

之後去左佢附近既King Terrace(國王平台),Phimeanakas(天宮or空中宮殿),LadyPool(女池),Elephant Terrace(大象台)同Leperking Terrace(癲王台)等等,係由Baphuon去king terrace時經過仲見到Prasat Suor Prat(十二生肖塔),我覺得癲王台係最靚既而且好多雕刻,但又爭d曬/熱死

見時間差唔多12點半所以就問driver邊度食野,佢就話係癲王台附近既小食店食,仲話平時要5蚊但識既3蚊就ok,因太熱所以就揀左個酸酸地辣辣地既飯食仲叫左個fruit mix,隔離坐既係一班單車人,真係睇見都辛苦而我就除左對鞋涼下,係食飯途中睇下書,發覺睇漏左一兩個石像,所以食完飯去完廁所就行番轉頭少少搵埋果幾個石像,佢係間石屋仔入面真係爭d又miss左

再就行下十二生肖塔,可能烈日當空,睇時得我一個,對比起之前睇既寺廟,依個就顯得比較簡單但襯埋d綠草同藍天又有另一感覺

到左West Gate,Thommanon(塔瑪儂寺)同Chau Say Tevoda(周薩神廟),雖然唔算得太大,但d石刻同女神浮雕又再細緻d,好值得睇

再去左Ta Kev(塔高寺),但真係太高而且應該冇咩睇所以冇上到去只係遠望就算

2點左右到左Ta Prohm(塔布隆寺),我係由西門入所以同書既方向有少少唔同,而tuktuk就話係東門等我,為免我行行下錯方向仲叫我如果唔知問下其他既guide(driver話佢只有司機牌冇導遊牌,所以唔入得去,如果唔係比人捉到要罰好多好多錢,不過d guide真係咩文都識,driver一開始時都問我要唔要搵guide不過要再比錢佢地,但我話有書所以唔洗了,但行完細廟仲ok但大廟 e.g.bayon同angkor wat就發覺如果有guide會方便d,雖然話我可以偷聽人地up既野,但一個guide帶既人唔多所以好覺眼而跟團雖然一大班人,但又嘈又趕頭趕命我唔係好想跟佢地聽野),入到去塔布隆寺就覺係一個好值得睇既地方,古老大樹加埋古廟真係好壯觀好靚

再去既係我另外要求加既Banteay Kdei(斑蒂喀黛寺)同Prasat Kravan(豆蔻寺),前者Banteay Kdei柱上既女神浮雕極靚,而後者Prasat Kravan雖然好細得5舊野,但年代久遠(公元921年)而且入面既毗濕奴神浮雕好大個而且又係刻得好靚,但最衰係有2個塔整緊睇唔到佢老婆拉克西米既浮雕(從書中及所見既石雕,吳哥以佛教同印度教為主,之前睇過一套比利時戲tears of kali對印度教認識多左,所以睇時又唔覺得同自己距離太遠,而且印度神像不嬲有故事性造型又特別所以好有興趣)

因時間問題去唔到本身plan睇日落既Phnom Bakheng巴肯山(睇日落好出名但因有人數限制要4點前上到去),所以轉左第2日先去既angkor wat睇,去到已經係4點半,仲要由東門入即係平時d人行既反方向,加上入面真係好大好大,我行行下又迷失方向了,因就快日落又行左幾野都唔知自己係邊,所以就只睇左一部份就走了(加埋bayon果刻我已打算要再去多次吳哥窟,3日真係唔夠),出到去大廣場見到太陽打落5個塔度又幾靚,雖然依度唔係一個睇日落既好地方,但吳哥日落既紅霞又紅又紫又粉紅咁都幾靚(能力有限相影唔到d色咁出,現場睇好好多)

日落完就番市中心,叫driver車我到第一日我搵唔到既Socheata食,但去到又唔見後尾佢問人先知原來搬左入去冷巷,黑到呢怪不知我第1日搵唔到啦,同佢約好左第日睇日出既時間後就入去想食野,點知咁岩又close左,問間hotel先知原來唔知有咩喜慶所以close左一日,入到去時仲見有個女人問係咪之前見過我,我話應該冇佢先知認錯人,anyway,mark低位置就去食另外d野,食左一間叫Khmer Kitchen既東西,嗌左個雞肉南瓜咖哩同比較出名既amok,個amok真係好好味,飲埋野加埋都係4.5平過之前既soup dragon好多,但一個人食兩個送真係好飽

因第二日要早起(約左4點10出發睇日出),所以就早番gh,本來想搵電單車搭,但條友好似明又好似唔明咁就話ok,問多兩問先知佢原來唔識,再有另一個人睇張card片(好似之前一日咁),但都係唔識,講左一輪都係唔知係邊,雖然好死倦但都係算了,自己行番去,但條路都真係好黑而且要行成20-25分鐘,依間野真係唔適合單身女士住,怕黑怕行既真係死得,沖完涼插好叉電就訓,連delete相既精神都冇,由佢算了


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: