play list

22 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.10(03Jan)



8點出發首先去old market度睇下有咩早餐食,但又唔係肚餓所以唔想坐係食野,就出左出面睇下有咩買,係附近買左2個即整脹卜卜既包又用2千柬紙買左一疏蕉(本來只想買3隻但佢聽唔明我講乜比晒6隻我,算了4蚊港紙,由佢)

之前睇過有時間,所以想去下金邊郊區,第一站去左Udong(烏登),因地點比較遠,所以要25蚊(一個鐘車程,之前睇過要30蚊佢都話計平左比我),由市區去既路比前一日冇咁大塵但都尚算ok而且幾多郊外景睇,感覺不錯,但個天好大舊黑雲,仲要出門時唔記得睇天氣放低左把遮,上山落雨就慘了

去到Udong未夠10點,幸運地個天好番好多,應該唔會落雨,而且仲好曬下,good,因平日既關係冇咩人,但司機應該都係第1次去,唔係太識路佢車左我去遠少少果邊既停車場,所以就要由地下行五百幾級上去頂,udong本身係柬埔寨既古都,佢有3條樓梯,1條最短叫LadyStep,另一條叫舊ManStep已經冇人行,而我行既就係最長既新ManStep,唉算了

係入口已經有個後生仔跟住我地架車係咁問我野,本身我想自己用書行上去,但見佢係咁問又唔開價,而且見過d資料上面每間廟都有人注紮要錢,心諗橫掂要煩都係比一個guide錢算了,所以就同佢一齊上去

個guide英文好好,問佢原來佢係附近讀書,話自己一個人係附近半工讀,主修英文,一路行上去一路講下附近既地方上到頂好開揚佢又介紹下遠景係邊度邊度,頂有一間好新既寺,入面有好多佛像,原來係人地捐既佛手上面又有錢都係祈福用,我又用水沖下個頭代表好運等等,再行仲有3個佛塔,唔同時代唔同外型,再行前有d舊石梯,感覺幾靚,另一個山丘又有另外既寺有唔同既神佛係度,都幾多野睇,而且又去埋18尺高果個大佛睇,雖然岩岩整緊,但個guide問左人就比我地入,所以有時有guide會方便d特別係ed郊外山頭,有d野比較易話為,行番LadyStep落山,差唔多離開時guide想要20蚊話讀書,我當然唔會比咁多,只比左5蚊佢之後就去搵個司機,見佢係正門好開心咁買緊好多野食,我相信依度應該比市區平,所以佢都順手shopping

離開udong見有時間,司機話可以去埋Mekong Island(湄公島),所以就開車去,經唔知幾號公路去湄公島,本身佢話想叫我搭船過去,但比較難講係邊度join番,所以我問佢可唔可以一齊去,佢話要加15蚊因好遠同埋要來回船錢,我話ok就開始去,差唔多用左一個半鐘先去到碼頭,其實都唔算係碼頭只係極為簡陋既落船地方,人有人行車就車駛上隻船,因路面太爛,有時載左重貨既tuktuk就成日都入左泥要人幫手先推番出黎上船,而ed可以載車既船我都唔係第1次搭,之前係廣州都搭過類似既東西,感覺差唔多,不過依度就係睇湄公河景,有d漁船仔又有d沙船係度咁

好快到左湄公島,船上有個o靚仔見我係遊客之前已經係咁聊我傾計又問我去唔去佢屋企睇織布,開頭我都話諗下先,之後架車行過又見佢就入左佢屋睇,織緊野果個係佢阿.好後生,原來織布都要一個月至幾個月,見佢用支野穿穿下隻腳又蹉蹉下咁就係度織,睇完就好自然咁羅d製成品出黎想我買,真係織得幾靚可惜太大我話佢地知我屋企好細冇地方放,佢地又羅d披巾出黎,我話唔岩用所以唔買,不過我都比左2蚊佢地,之後走左就繼續開車去市集,但條路原來非常非常之爛,真係"登"到飛起,又係利害過尼泊爾,唔知係因坐tuktuk關係定點lu,總之就好"登",但睇下周邊村民住d屋又幾唔錯

無幾耐去河邊,原來唔係假日既關係,市集係冇開工,只剩番d水上屋同埋好少人係度,見佢地賣緊生果,就想買黎食下,點知個司機話叫我試下味先,原來酸到爆開,唔知係咩生果我又唔想買芒果食到成手係咁煩,所以睇左陣就上番車走人

離開湄公島既路依然非常咁"登",司機仲話要行10公里一樣既路,我人係咁"登"佢架車都唔好受,我估下次佢如果真係要載人入黎應該要收貴d先得,當中又係經過d村屋,可能近河所以可以出去打魚加上織布遊客所以d人應該有錢d屋都幾靚下,上面係住下面就係散熱同埋織布機,再出就係果園,好多芒果樹,丫,發覺佢地d牛係白色既而且非常之高大,仲高過d馬同人,佢地係拉車拉貨用既,所以好鬼大隻,第1次見咁大既牛,坐番船出去司機問我去唔去之前想去既餐廳食野,咁我就話ok可能佢有下晝食呢,所以去左no problem,點知去到司機話見牌寫住係開6點,所以未有得食,so,叫佢車我番old market算了,因之前見佢附近有post office,我要去寄朋友交代既明信片

番到去old market已經4點,同司機清左條數後(20+25+15=60蚊,都幾貴但去左兩個遠地方都可接受)我就自己行,走前佢一再提點我入到old market要小心個相機同錢,其實依個司機唔錯佢仲比左張card片我,但得電話同柬埔寨文,想問佢英文係咩但佢其實只係識講英文未入過學校讀書,所以都寫唔到比我,同佢say bye後就行左去post office,間野都幾靚下,攪掂張card後見有少少肚餓就番old market搵野食(成日就只係食左2個包同6條蕉)

雖然係no problem食唔到我想食既烤泥鰍同米薄餅,但係old market居然比我見到有人食緊米薄餅,睇下佢點食就坐埋去指指嗌多份,佢係一大盆既野,有肉有菜有米紙同埋1d好似粉咁既上既東西,自己落手整再點魚露酸醬咁,好好食,但之後發覺原來生菜再包米紙再包肉同其他配菜會比較岩食法,但因成手都係汁,所以冇影番個製成品,算了

再之後見仲有時間,諗起前一日經過見到皇宮黃昏時間好靚,就坐左架電單車去皇宮睇下,點知比埋地圖都係唔識,睇gps完全錯方向,所以就叫佢停低架車改去河邊(比埋圖佢睇)自己行去算了,去到比低1蚊就周圍行下,日落皇宮附近都幾靚,買左一包粟米餵下白鴒又訓下草地relax下咁

6點零鐘天黑就番去夜市睇下買咩食,行過見到螄蚶,都幾大隻又生猛咁,所以就想試下,問佢幾錢但聽唔明佢講咩但只聽到one dollar,所以就要左一蚊望落都幾多下,叫佢幫我整埋,見佢快快手倒晒落去個滕籃度放落水一陣羅番上黎就攪掂,加下香港even台灣都唔多見螄蚶又或者好貴,依度1美金咁多都唔理得佢死唔死食左先算,之前見到有燒雞好似幾唔錯,所以就燒雞加螄蚶晚餐,但雞冇一半買所以就買左隻細既,都唔平要成4蚊但就好多唔知咩配菜,番到gh樓下又買左杯凍啡就上番去,老闆見我買咁多野食仲笑我係咪開party,哈

快手沖涼後就出露台食野,螄蚶真係幾肥而且仲有血,好耐冇食過lu,之前食過同埋上次去台灣都係熟晒冇咁好食,半生熟真係最好食,再用手食燒雞,又係一手都係,整日食野都係用手就咁食真特別,卒之都係好飽食唔晒仲要攪到成個垃圾桶滿晒,但個垃圾袋就因穿左,所以d螄蚶汁整到一地都係,最後要抹地同掉晒係廁所個有蓋垃圾桶先得

因第日就要飛所以先執好行李,攪掂晒d野就飲下茶消濟,再訓下床睇下書睇下相咁,但唔知係因我之前連個袋訓過草地定係因我食螄蚶有汁係地,張床無lala有好多細細隻既小強同d不知名既小蟲,殺左3次都仲有,拆左張被冇特別又研究下個枕頭床褥都冇咩發現,地下又唔見有都唔知邊度出黎,殺多兩次卒之冇晒,煩

最後冇咩做,都係11點前就訓左,諗諗下日日都係11點前就訓8點前一定起身,真健康


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: