play list

23 January 2012

三聖村漁船bbq


講左都有一段時間既漁船bbq卒之成功舉辦,係一個冇咩陽光有d毛毛雨既星期六舉行,地點係朋友屋企人泊係三聖村既漁船,人呢就如志明講十個救火的少年,最後得番9個人成行,但野食我就覺得非常ok,多謝mui人係大埔買既魷魚同埋羊肉,而係旺角買既黃心番薯亦好好味,仲有自家製既魷魚干,用黎燒好正,仲加左d搵左好耐先得少少佢地話係98年既豉油,話好味d喎,不過我就分唔出了,哈

係三聖雪廠附近既地方坐駁船上船,朋友一再提醒要小心電話同埋其他野,因上船時好易就會跌落海冇得執番,講左冇耐就聽駁船上面既人講岩岩琴日先跌左個電話落海,果然係成日發生既事情

隻船唔係泊得太遠,亦比我想像中既大漁船有d距離,但放十幾人完全冇咩問題,第1次上漁船真係幾新奇,落左黑蚊蚊既倉底,第1次見咁大個engine,上番去睇下d房,好簡單既木板設計,再上上層睇左駕駛室又睇左對出既甲板,如果大浪時應該都幾搖,但因好多架船拍埋一齊,所以就比較平定d

睇完就去砌爐燒野食,用既係一個切開左既大油筒,但因d炭可能放得耐超市比較濕,有d難著,後尾倒油上去先好少少,再發覺原來冇買蜜糖所以就要嗌駁船出番去買,咁我地就食住d唔洗用蜜糖既野先,一路食佢地一路話好dry,等左好耐蜜糖先生先番到黎,真係天光等到天黑,哈

燒燒下又發覺點解去到三聖村都唔買d海鮮去燒,咁多人都唔記得左真失敗

雖然話唔係好搖但有水警或大船經過就會有浪,其實怕暈船既都可能會有少少唔舒服,咁岩係唔知咩日子,好多人都出晒去飲宴,所以就得番好少船係開燈,入夜後個感覺都幾得意,我仲過左幾隻船度去餵貓,基本上佢嘈左成晚,可能肚餓掛,用獅子狗餵完就唔再喵(朋友見我一野將5粒獅子狗袋落褲袋既行為好驚訝,已經一手電筒唔想為左羅住野自己跌落海,哈),不過佢都好怕人,我入左佢隻船佢就好驚咁退後,餵晒佢又要爬番幾隻船番去,其實都落緊毛毛雨,要小心唔好跌落水

最後都燒到11點等朋友大佬番黎我地先走,可能出面仲有好多船,等隻駁船番轉頭都等左一排,爭d以為冇船走,不過上落都真係要小心,有雨既船面好滑唔小心會跌落海

講開左要跟一次出海捉魚,但就要冇咩浪既日子先得,期望果日既來臨,始終機會難得呀

<14/01/12>

No comments: