play list

17 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.07(31Dec)



又係未食早餐一早4點幾起身睇日出,今次係去Sras Srang(皇家浴池),因地點比較偏遠,所以多d時間睇下野,周圍係好黑既森林,過左angkor wat之後已經冇咩車,就算有都係相反方向既車(可能係出去做野既人),而個天呢,好多好多星,同左差唔多成個鐘既車程先到左Sras Srang,人唔算多所以我就可以開到腳架,但好位已經比人霸左但都叫做正面,又因太多雲既關係睇唔到太陽(睇方向依個位應該唔係對正東面),但d太陽光加埋極平靜既水面反映出就係非常寧靜,人又少d果真係一個睇日出既好地方

睇完日出後經過一d稻田(太陽光打埋架車度個倒影幾有趣)用左半個鐘度就食早餐,因之前同driver講過我中意嘗試地道口味,所以佢帶左我去一個比較地道既早餐地方,又係全部都係當地人,雖然都係粉之類既野,但都幾好食,而且d柬埔寨茶非常清涼好飲

用左差唔多兩個鐘去到第2站Beng Mealea(崩密列),真係好遠既廟而且仲要比多5蚊入去睇,但都幾值得,入面大部份既地方已經霖左某d地方雖然要爬但比想像中易走,始終大部份要睇既地方都有晒木道但tour就都多,比較嘈

12點鐘左右就走左食lunch,又係地道野,去左一個係郊區都叫做大既local market,一盆盆自己揀既送,我要左個辣牛肉同埋一d魚製既野,driver問左我兩次係咪要食,雖然陣味都幾濃下但我好想試,最後都有叫到,原來係要同d蔬果一齊食,食時真係好咸同好大陣味,有d似咸魚既東西,應該都係d醃製既野,但都食到,價錢唔記得左不過好平,丫,咁岩隔離有一大盆岩岩炸起唔知係蚱蜢定蝗蟲既野,都好肥美下,好想試一隻但又唔係買好似有d奇怪咁,所以最後都冇咁做,哈,行左陣local market就出發去Rolous Group(羅洛士遺跡)

係去緊Rolous Group時經過賣竹筒飯既地方,全部都係賣竹筒飯既檔口,有時真係唔明白個個賣同一樣既野係咪好難先會發市,anyway,求其揀左檔,driver指左我睇整既過程又叫老闆娘幫我拆開佢(應該知我唔識食),開晒花咁好靚,哈,食果時有少少竹味,d飯咸咸地都唔錯

1點左右就到左Rolous Group既第1站Lolei(羅雷寺),好細但中間既排水位比較特別

之後去到Preah Ko(聖牛寺),都係好細既地方但就算係吳哥最舊既寺廟,公元879年,計落都有一千一百幾年,果度人唔算多,有幾隻石牛係度,睇書講係佢地其中一位神

再黎係去最後一個亦係最大既一個廟Bakong(巴孔寺),入口幾特別而且感覺有氣勢,但太陽太曬背晒光咁所以有d地方睇到但影唔到相

係Bakong留左一個鐘唔夠就出發去Phnom Bakheng(巴肯山),因有人數限制既關係,雖然時間早但都上左去先,去到山腳都未夠3點半,用左十分鐘左右就上到山頂,人唔算多但就非常之曬,睇落個天好多雲已經打定輸數,因最上層control人數,所以睇左四邊同主祠堂就係西面要個好位等日落,但太陽就好晒所以就訓住等,果真去到日落時比d雲遮但個位真係好wide,有d人地非洲大草源既感覺,我唔識點形容亦影唔到咁大既畫面,但如果太陽出到黎就正lu,從想像中就知道果種氣勢,巴肯山日落果然名不虛傳

因係元旦既關係,番市區時塞車,同driver計晒錢後就自己周圍行下睇下有咩好食,因最後一日係siem reap,所以就試左Banana Pancake,用新鮮香蕉加埋朱古力入去整,真係幾好食,之後行行下係old market度食左林金真,係d資料度見過,飲左個咖啡好好味但就嗌錯左野食唔到湯米粉,但野食勝在平2蚊就攪掂,番gh前仲買左個鵪鶉蛋肉包,但因沖完涼先食所以凍左少少感覺上冇咁好味

pack好晒野羅好船飛(前一日driver帶我去買,佢應該好少帶人買船飛而d人應該係搭車多,所以帶左我去一間大既travel agency度買,但價錢就比普通貴左,要成40蚊,而且感覺個counter好求其,比左個gh名佢好似唔多知就比埋card片佢睇,之後我羅番又唔見佢有寫低地址,雖然話會有車直接到我gh,但總係感覺唔多穩陣),雖然係元旦但第2日要早起所以好早我就訓左


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: