play list

14 June 2011

台北,台東花蓮,台中 2010-10-09to15 - Part.06(14Oct)



因行程唔太趕既關係,我地訓到咁上下先出發,去左一間本身既行程地hello kitty餐廳,係朋友既指定地,老實我最憎hello kitty不過算啦,入到去好公主既感覺但野食就一般但乜都係hello kitty,而二樓就冇地下裝修得咁靚咁華麗,但都係果句啦,我唔中意hello kitty

之後就去左敦化南路既誠品,之前未去過但感覺比101附近果間細,但是但啦,我都係求其係一度搵左1-2本旅行書睇,睇左成個鐘,本書叫"往極景出發"講既係兩個男士去左阿拉斯加同埋突尼西亞既撒哈拉旅遊,當中既故事及描述有趣而生動,好看

到夠鐘約定既時間,就去左另一個附近既地點秦家餅店去食蔥油餅,韭菜盒,依間野真係好老式,無論係度做野既人擺設同埋食品都有種老既感覺,但我非常中意,而且蔥油餅亦非常美味,正呀

後尾去左食樂樂燒烤,幾年前黎過,好食但就非常之多人,今次去已經冇咁多人,但食物仍keep到,食到好飽好飽,所以食完後就係附近既街行下先番酒店

去到西門町見有個古裝人係度畫畫,其實之前已見但因趕時間既關係,所以冇咩點睇而今次因佢畫既主角幾靚女而我地又多時間,所以就望左陣,嗯,真係畫得幾似而且畫家造手多多加上主角會變古裝人而且又畫得極度相似,有趣


<09to15/10/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: