play list

20 June 2011

大東山2010 - Part 02


第2日因太大風太大霧既關係,我地既早午餐比人騷擾既情況就極有改善,冇咁人打擾我地,但風就係大得緊要,幾條友出門擦牙時要搵好風向,唔係既就好易就一褲或一身都係,總之就極為有趣

食過極之豐富既brunch後就要準備下山了,風大得驚人,出去關窗時爭d吹死,真係企唔穩,d風大到好似出左飛機倉外咁,我地揹住個大背囊係關晒木窗全黑咁濟既屋入面行出窄窄既門口,山面既風係咁吹,果一刻我覺得我地似跳降傘一樣,極唔想行出去,哈哈

原本上大東時仲話霧冇上年咁大,原來走時先知大過之前,能見度極之低,真係行慢少少d人都唔見晒,風亦好大地亦變得濕濕,加上我腳仲未好番晒,所以行得極慢,好彩今次有新腳,所以都唔算行得太快太急,始終不平路我要小心行丫嘛,哈


<11to12/12/10>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: