play list

12 June 2011

菠蘿電影節

菠蘿電影節幾得意,睇左12short flims同埋本身想睇既Night Owl Features,時間係由8pm到3am,中間有半個鐘休息,放映場地同我想像中不同,細好多,但有晒cushion係地,我自然就好快咁訓直黎睇啦,隨處坐隨處訓係我既專長,真係唔會客氣,哈

前part12套短片有抽象,有touching,有意念特別的,著緊一半以上都不錯

至於後半part Night Owl Features,開頭一場仲有十幾個人睇,但之後應該得番3幾個,而且希臘同意大利果2套仲要因攪錯野,冇字幕,完全冇可能睇到,所以就播番下晝既sex and violence果幾場,還可,而且ending韓仔果套Metamorphosis仲cult cult地,不過對於我黎講,真係唔可以講血腥,不過都拍得幾好睇

依種超relax好似係屋企睇既放映會都幾過癮,仲有啤酒飲,不過我驚眼訓冇精神睇所以冇飲到,哈,anwway,30蚊我覺超值了,有機會會再試

戲既info & comment,明天再post

<11/06/11>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: