play list

06 June 2011

水浪窩camp


今次去camp既係好耐冇見既fd,可能都係多口之人,非常有趣

不錯的天氣但非常之熱,而且今次係手查車,所以要帶冰箱去,去到目的地已經係3點幾,setup好晒d野已經攪到4點幾5點,發覺水浪窩加多左個一比較靚既廁所,雖然都係旱廁,但可能空間較大通風比較好,氣味亦相對地少.

今次因為人多少少,所以野食比較多,但食物呢就只剩少少,ok既

dinner過後求其洗下碗之後發現一條蜈蚣,大約手板咁長,咁黑既環保下好彩比我地見到,唔係一唔小心比我地踏到或爬到營度就麻煩了,首先我地要用長條野了開佢(用我帶多左既營棍),之後就用白電油燒死佢,因為佢非常之毒,所以一定要殺死佢先得

之後攪掂左條蜈蚣,我地就吹水吹至4點幾先訓,夜晚比較清涼星亦不少,但至後期不停行雷閃電,但最後都係冇落到雨

第二朝又係比太陽熱醒左,所以就羅左個枕頭出左營訓,冇咩蚊但好清涼,不氣亦非常好,早餐係同平時唔一樣,食抄蛋仲有栗米同埋琴晚開漏左既魚旦仲有吞拿魚但冇沙律就夾面包食,有少少奇怪而且比較乾,但又飲左忌兼磨菇湯,非常之"念"口,難受

因唔記得買麵/米粉關係,所以lunch就唔食執野走人了

<21to22/08/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: