play list

01 June 2010

意大利 2009-04-05to15 - Part.02(06Apr)

意大利(羅馬,梵諦岡,佛羅倫斯,威尼斯,米蘭)

06 may 2009 Mon Roma & Vatican Sunny Day

第2日一早起身,fd先講原來地震,印象中應該有5-6級,震央好近羅馬,所以打左個電話番香港報安,但聽阿媽講新聞冇咩點報導,所以我地就唔多理食過早晨就走人出去睇野了

首先第一站我地去左Piazza San Pietro梵諦岡,排隊唔算太耐就入左去lu,人好多好多,但係Post Office入面既旋轉樓梯好靚,其他既壁畫雕像天花既畫等等,欣賞過後就走人了,去到前門,先知原來要再排隊入平時電視見教宗成日出現既教廷,但人太多時間不多而且仲同fd失散了,所以冇再排隊就離開了

之後去左Castel S.Angelo 聖天使城堡,因好天既關係,感覺好靚,之後去埋Spanish Steps 西班牙廣場,Trinita dei Monti 聖三一教堂,Fontana delle Api蜜蜂泉, Fontana del Tritone 海神之泉,Fontana di Trevi 特萊維噴泉,仲係特萊維噴泉食埋晚飯先走,但d雞真係諧過我地煲湯d雞,所以係外國都係少食雞為妙,哈,順手影埋夜景先走,也可啦
番到酒店都唔早了,但我可能用roma既水加埋梵諦岡係街頭既水喉,唔知係咪因沾污聖水攪到我肚痛.哈.不過梵諦岡水真係好清就真,冇roma d水咁有d白色粉沉底

Part.03(07Apr-Firenze)

<05to15/04/09>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: