play list

07 June 2010

意大利 2009-04-05to15 - Part.08(12Apr)

意大利(羅馬,梵諦岡,佛羅倫斯,威尼斯,米蘭)

12 apr 2009 Sun Venezia Sunny Day

因星期日既關係之前食開既coffee shop冇開.早餐就係屋主買比我地既果汁同埋一大舊包,個包有d粒粒糖係面.個人認為真係好難食,而且因太大個既關係,我地食唔晒,最終係要左係餵雀仔既

今日整整一日我地留番係venice市中心周圍行,經過大大小小既河,橋及街道窄巷,去左Pescheria威尼斯魚市場,Ponte di Rialto雷雅托橋遠望Ca'd'Oro(Galleria Franchetti)黃金宮及最後去左多人到嘔既Plazza San Marco 聖‧馬可廣場,可能venice要做加強護城既關係,所以好多地方都做緊工程,所以聖‧馬可廣場及嘆息橋都有d可惜,但真係冇咩辦法,見到d水位既高度,我就咁坐係河邊垂低對腳鞋底已經差不到掂水,相信不得不做做加高護城既工程,如果唔係真係一到見雨季又浸滿水了

最後仲見到venice既黃昏,時間係介乎於太陽落山但街燈未開時,感覺一流

後尾入夜後,我地行過數條街去搵食,最後食左一間之前成日路經既餐廳,老實d野真係唔多好食,而且亦唔平,反而令我地津津樂道既係lunch時食既厚pizza,口感一流,好味


<05to15/04/09>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: