play list

05 June 2010

意大利 2009-04-05to15 - Part.06(10Apr)

意大利(羅馬,梵諦岡,佛羅倫斯,威尼斯,米蘭)

10 apr 2009 Fri Firenze,Venezia Sunny Day

last一日係florence,去左Piazza della Santissima Annunziata,依度係歐洲首間兒院同埋入左天使報喜教堂,都幾靚值得去睇下,之後搭火車開始踏入我地既venice之旅


去到威尼斯,已經係下晝3點幾,去埋hostel settle好晒d野後都成5點左右先起行睇下野,首先因差不多日落既關係我地去左搵Gondola睇下沿岸既景色及venice城市既buliding,日落前既venice真幾靚,仲要有藍天,不錯不錯,我地仲專登叫船家出埋嘆息橋(Ponte dei Sospiri),船家話好遠要收我地100歐,其實我地之前做過research出埋嘆息橋要120-100歐,所以就成交了,其實都坐左成個鐘仲用人手搖船經過好多地方都幾值的,當中經過雷雅托橋(Ponte di Rialto),聖喬治馬喬雷教堂(Chiesa di San Giorgio Maggiore),安康聖母教堂(Chiesa di Santa Maria della Salute),黃金宮 Ca'd'Oro及穿過小河既大大小小既橋等等,美麗而有趣


之後我地研究完一輪Vaporetto後就搵飯食,老實野食真係一般但venice既夜景不錯,穿過冷巷及小河旁,某些地方好寧靚感覺不錯,但某些地方就比較嘈,而且酒吧就係小河旁,我講笑話唔知一年有幾多人飲醉後會跌落河,哈

番到hostel沖過涼後就訓覺了,但其實venice都幾凍而hostel d水就唔係好夠熱,可能係個水箱太細,所以熱水唔夠咁多人沖,有d遲沖既就要沖半凍水了,慘

Part.07(11Apr-Venezia)

<05to15/04/09>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: