play list

08 June 2010

意大利 2009-04-05to15 - Part.09(13Apr)

意大利(羅馬,梵諦岡,佛羅倫斯,威尼斯,米蘭)

13 apr 2009 Mon Venezia & Milano Sunny Day

Last 1day係venice,無咩地方去只係係咁易行行就近既地方就出發搭火車到意大利番羅馬前最後一站米蘭

其實搭火車時經過望見端士既雪山,實在有d後悔點解唔用多幾千蚊上埋端士,不過算啦,已經太遲了


而講到米蘭,個人認為根本冇需要去,因為我都唔買野,又冇咩特別野睇,只係到過The Duomo 大教堂,Castello Sforzesco 斯福爾扎古堡同埋米蘭最出名既商場Galleria Vittorio Emanuele II睇過,冇咩特別,只係Emanuele II天花既幾靚同埋地下有隻比人係咁轉重要部位既牛好慘,哈
之但係米蘭我最中意係電車,佢地彎彎既路軌加埋舊建築物,感覺幾好


之後好快就要番hotel,嗯,依度係一間hotel唔係hostel,名叫做Hotel The Best,Best唔best我就唔知,不過冇冷氣同埋係地下,加上我地所在既位置後面就係貧民區,安全一般,所以我地一定係日落前番酒店同埋訓覺時要用張床同櫃頂住露台玻璃先安全訓到覺,因出面一跳出去就係花園,花園外就係街了,雖然好似唔多安全咁,但個花園要黎release一流,之但係有少少雨第二日我地又要趕早火車番rome,所以都冇咩點夜訓同飲太多酒,可惜呀
btw,間酒店既房design好怪,廁所好大同個坐廁好高,我地懷疑緊係咪比傷殘人士用既房間,哈哈,另沖涼個去水位亦一般,攪到第2個人沖涼之後就塞晒,d水流左出去房出面,好彩冇人發覺,快快手羅d毛推番入房由佢乾就算,哈,不過其實依間野都唔平,係比venice平少少,意大利整體既住其實真係比之前既法國同埋西班牙貴,even london我都覺平d,嗯


<05to15/04/09>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: