play list

24 December 2014

台灣花蓮,蘭嶼 2013-06-20to27 - Day.08(27Jun)

貳零壹参年陸貳拾日 - 台灣花蓮,蘭嶼


一早起身去旗山老街,其實交通算方便,係左營搭旗山容運唔洗一個鐘就到,去到時間仲好早,都未夠9,首先睇到好多住宅都貼有天后宮既貼同符,仲有d字好覆習既對聯係度,基本上家家戶戶都有,台南果然多信徒

行到去市中心(旗山老街主力得復新街,旗山老街同中山路主要3條街),首先見到既係好舊式而且旗山重點景點亭仔腳(石拱門),主要係木板加上石柱做成既拱門,又中又西咁都幾過癮,加上舊招牌,d日式感覺,可惜樓已封入唔到去睇

再行去左最遠既旗山糖廠先,要過橋先到,大熱天時都幾惡頂,去到首先入左間賣雪條既地方,d雪條係用舊式立紙包裝,而且係舊式圖案,比較簡單,但味道有好多種(有糯米,花生)我揀左杏仁蛋黃雪條,咸既雪條真係第一次食,都幾特別亦唔算太怪,可接受,見有人專門用發寶膠包好黎成盒買走,好似都幾受歡迎咁,之後行左出去睇到運糖既火車頭,再行就見到有幾隻鴕鳥,唔知點解會有幾隻放係門口,好奇怪,再行就唔比入了,所以見無咩就走人了,走時再買左支酸梅雪條,幾好味

跟住番回中山路,見到好多仿巴洛克式樓排,好似無其他老街果d咁靚,可能係仿古同埋感覺太新淨,感覺一般,因太熱買左西瓜食,雖然多核但真係好有西瓜味,不錯,之後去左食枝仔冰城,因旗山係香蕉故鄉,所以好多香蕉野賣,我就一般般,上左樓上食冰,要左個香蕉雪條,其實除左設計彎彎地似香蕉外,味道同鳳仙雪條係一樣的,無特別,要左個香蕉奶昔,真係好有香蕉味,但好鬼飽,至於其他,我無食,因為杯野實在太飽肚

番轉頭去左旗山車站睇左陣,跟手再過左街市,真係好多生果賣,而且我最中意行街市,不過依個街市唔算大,好快就睇完,順手搵下廷平一路既旗山亭仔腳,問人都唔知係邊,最後發覺原來比個街市賣野既鋪遮左,行過幾次都見唔到,仲順手行過一個米鋪,都係亭仔腳既建築物,而且個鐵皮閣樓仔加下都好少人咁整,唔錯

最後去左天后廟,搵唔到出名既臭豆腐不過見到一個古伯豆芽菜既檔口,無開門但感覺佢d用具都用左好多年咁,之後2點前行番車站走人了,要番酒店羅行李

番到高雄見原來酒店附近係賣出口衫既地方,睇左陣衫先番去,見到件古著tshirt好靚,可惜無我碼

番到去羅完行李坐佢既接駁車到車站,見到火車站前既公車站好似好古老咁,舊野當然岩我,影左陣相去機場,因機delay成個鐘所以要食埋飯先飛,咁岩見到日落,都幾靚,但高雄機場入面得一間食野既地方真係無咩選擇,野食一般般啦,又要番香港了

Back To Day.01

[20to27/06/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<

No comments: