play list

16 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.13(11May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

11 may 2008 Sun BCN Sunny day
可能因為所住既房不見天日既關係,我地亦好似平常差不多時間先起身,伸隻耳仔出窗口,聽唔見雨聲,心諗個晴天公仔唔通真係work,衝出房口去到同屋既房望望,打開個窗果然見到晴天,心情即時大好,儀即時話要再去多一次奎爾公園,我就話點都要去陽光海灘灘番下先得,我地好快咁換過衫出門口去阿姨食完早餐就走人,阿姨仲講其他人一早見到好天就起哄然後好快咁出晒門口lu,我地好似有d遲左少少,哈

第一站當然係奎爾公園,陽光下既奎爾公園果然好多人,好難先迫到一個好地方影下相,廣場係晴天同雨天下既分別果然好大,雨天冷冷清清,地下一片泥濘,好天既就人頭湧湧,坐無虛席,係陽光下卒之睇清楚佢地用磁磚碎片所砌出黎既"登"真係幾靚,同蜥蜴影左幾張藍天既相後冇幾耐就離開lu,因為好多地方其實都睇過晒o剌 =P

第二站係去哥倫布紀念塔(Monumrntot a Colon),途中撞到個民宿既宿友,聽講佢坐遊覽車周圍去但我地覺得好似好浪費時間咁所以好多地方都係metro攪掂,之後我地開始去搵野食,因為係last day,所以會去食下西班牙抄飯(其實我唔係太"好",不過儀好想去,是但啦),印象中國王廣場附近應該有好多價錢還可既餐廳,但唔知係咪sunday既關係,好多都close左,經過左幾日行過既大街小巷後,都係搵唔到既心水既餐廳,所以我地決定左去番海灘附近既地方搵下有冇得食,印象中係有幾間價錢ok的行行下見到有間係馬路旁既餐廳,價錢亦相當ok,所以就搵左個open area坐低食個lunch,儀當然係西班牙抄飯,但我要個set lunch己可以,21.5歐兩個人仲包野飲,食物亦不錯,算係咁lu
之後行去海灘,但用不同既路行過去,中途經過當地居民所住既地方,感覺又不一樣,但因之前既手槍事件,我地都係抱住看一看不深入既宗旨而行,哈哈,其實我地係去國王廣場搭metro既途中,有個當地人專登同我地講咩背囊要小心,原因係佢話門口果幾個係扒手,我地表示明白後就睇睇佢所講既扒手究竟係有咩特別,見佢地遊客既打扮有一個年紀大少少既女人帶住3-4個十零歲既後生女,感覺上好似遊客帶住幾個仔女出去旅行咁,又幾容易令人減少防範既,後尾去到一個好多人表演既廣場,因我不太好果種郁都唔郁扮假人既街頭表演,所以我轉而留意下身邊所有既人,好快就到一個頭帶太陽眼鏡打扮好遊客feel既女人係度係咁目及住阿儀既背囊都唔係睇野既,睇多兩睇就知佢心懷不鬼,所以就企左儀後面扮睇野,佢可能知我知所以就好快走開左lu,經過手槍及扒手事件,西班牙果然係比英法兩國雜一d
係海灘灘左陣後,就開始周圍睇睇,去到一度有好多石頭既地方,細心睇睇原來有好多人刻左好多公仔係d石度,可以當佢係另類既塗鴉

之後再用gps去搵海灘盡頭既特色長椅,圖片我未見過但儀話好有趣,所以順手去睇睇,但行左好大既一段路去到果個point但只見一片草地,感覺應該拆左所以搵多左陣就走左lu
番到阿姨屋企食過飯後宿友話要出去睇噴水池表演,我地見咁多人又係last day,所以一齊出左去,原來表演場地係MNAC下面既廣場,當日電單車展覽封住左,所以我地當日並冇行過,噴水池附近好多人,個個都好似想搵個有利地點睇下影下相,好快咁就同宿友失散左,我見好多人走左上個小山丘度睇,所以我都唔放過,爬左上去果然睇得清楚好多,表演好快就開始左,五光十色有d人就走左上去噴水池旁邊跳舞,好開心咁,我覺得都幾靚但儀話一般,我地睇野果然係非常非常不一致甚至乎係去到南北兩極既景界,係行番去搭metro既途中講起,話雖然係南轅北轍但合則來不合則分既旅行方式都幾有趣,我仲講起儀既認路之強係我好想搵佢一齊自由行既原因,因為佢係一個人肉gps,我就一d都唔認得路,如果冇gps我估我有排都搵唔到目的地,哈哈
見時間尚早所以去多次聖家堂,夜晚既聖家堂又係另一種感覺,但人越黎越少我地都不宜久留,所以就開始番歸,係回家既途中,當然係最後一次去一去我地日日都幫襯既check point啦,去到岩岩關緊門,但老闆見到係"熟客"所以叫佢仔仔開番門比我地,我地幫襯埋最後一次後就係門口影左幾張相,見佢仔仔好好奇咁望住我地.哈

係行番去既途中,見條街比平時食飯後更靜,所以我地出左出馬路行,感覺上安全一點,因為果度真係鬼影都冇隻,快快手番到屋沖過涼後就開始執野,因為我其實冇咩野既關係所以好匆執完就無無聊聊睇下依個trip既數,原來真係用左好少錢 =)

因第日要搭11點機,所以攪掂埋d野就訓lu

Part.14(12May-BCN)

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<

No comments: