play list

17 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.14(12May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

12 may 2008 Mon LON Sunny day
一大早起身執好野羅埋d舊衫去掉就番去阿姨屋企,因為順手既關係就幫阿姨羅埋d床單番去等佢可以洗完後就有得再用,依個順手真係不錯,因為時間既關係我地實在要即走,阿姨比左大包早餐我地再送埋我地出門口講過再見後我地就走lu,真係感激阿姨的招待,好warm好好人,我地羅住熱辣辣既大包搭完metro再搵左一段路後去到搭火車過機場,機場好多人亦幾舊下但尚算乾淨而有秩序,等左一陣就上飛機lu,係機上當然又羅番個晴天公仔出黎掛係飛機既窗口,話晒都想有個晴天既倫敦啦

去到倫敦果然好天,wow,我去過幾次倫敦都好似未見過藍天,cool.晴天公仔果然強

係T5度搵到個行李寄存差唔多要成8磅,真係好貴,但又冇理由咩住d野四維走丫,都係比啦最後

第一站係白金漢宮(Buckingham Palace),我地諗住就岩時間睇換班但去個好似又岩岩過左,都唔知個schedule其實係點,anyway,係閘口影左幾張相後就開始過番去Westminster度行埋第一日未行既既last幾個景點,搭underground去到TLondon Brigde站行番去London Brigde原來好近,但唔知點解當日我地又覺行極都唔到呢? 好神奇
藍天下既倫敦,又係相當之靚既,其實地大加上宏偉建設加上大大個藍天又點會唔靚丫

經過一連串既行程,番到去機場咁岩就係日落,影過機場日落相後就此結束一個歐洲之旅lu,奇實真係唔多夠皮,有機會再去啦

Part.15(13May-BCN)

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<


No comments: