play list

18 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.15(after euro trip)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

經過十數日既旅行,唔多唔少都有dd既旅行感覺想講,但因mp3機既關係,當時所錄既野全部都聽唔番,就靠記憶講講啦

地鐵
倫敦既地鐵好嘈,而車亦有新有舊上班下班時間好多好多人,而因為小報大行其道免費派發既關係,加上佢地慣性睇完就放低比下一手人睇既關係攪到一車都係報紙,都其實幾亂糟糟,但夠環保啦算係,哈,另唔明點解佢地d車卡咁窄,坐低後對腳就已經佔左走廊既一部份,變得行過時人撞腳腳撞人,雖然佢地唔似得美國人咁高大,但d腳都唔短丫,攪到咁窄真係辛苦
法國既地鐵好舊但亦最有特色,可能因為去廁所要錢既關係,所以好多地方都好臭,儀就好怕但我就三地中最愛法國既地鐵,中意佢舊而帶有靈魂,大大張海報加上快速而過既途人,感覺不錯,但聽講法國已開始番新地鐵,有某d站亦重新裝修,新而光猛但感覺一式一樣失去靈魂,我不太喜歡,丫仲有,法國既地鐵combine左兩間公司既路線,加上地鐵站四通八達,其實都幾亂幾覆習,但研究清楚後其實都好簡單,另法國既metro站與站之間非常短,我地成日一過不留神搭過龍,哈哈
西班牙既地鐵比起前兩者新得多,同香港地鐵差不多感覺,so far so good但勝在平

人既感覺

其實幾個地方既人比起想像中矮,都冇咩見到好高既人,而倫敦就係幾個地方比較矮既,好多人都仲矮過我,我以為中國人應該唔夠歐洲人高,但事實又唔係咁樣,當然歐洲人既衣著係比較有型,以office裝束既比較突出,加上發覺佢地全部都唔中意擔遮,就咁比d雨?,可能咁先型啦,哈哈另可能係因為我地以搭metro為主,感覺到法國好多黑人,其實可能有錢既法國人係手查車所以先有咁既感覺,don't know.不過我地係香榭麗謝大道見到有個乞衣都係著fur既,好型哈哈,而西班牙人就好多都穿晒環,個人感覺好似好痛同埋不太順眼不過可能佢地覺得好睇啦 =P

地方既感覺

英法既地方比較有錢,而西班牙既建築比較有特色,各有各好,但西班牙治安始終感覺總比其餘兩國差,之但係如果有得再去倫敦,巴黎同埋巴塞,我會唔要巴黎而揀巴塞,可能我覺得巴黎實在太遊客感(名勝名勝名勝,當中又太近太方便太近,果種砌出黎既造就感我不太受落)加上我唔中意買野既關係,所以覺得佢雖然靚但唔值得再去而巴塞可仲未睇夠同埋感覺上冇咁遊客而自然得多,anyway,個人感覺而已

Back to Part.01

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: