play list

27 October 2013

日本大阪京都 2012-11-21to12-01 - Part.10(30Nov)

日本大阪京都

30 Nov 2012 Fri 白濱和歌山大阪 Sunny day

半夜比個鐘嘈醒左(應該係之前一日酒店個住客較既鐘),所以就起身去個廁所,點知見到露台既景色非常之靚,個月亮好圓好光,反射番落海,幾正,所以影左陣相之後先番訓因行程唔再趕,可以7點幾先起身浸多次溫泉,朝早人仲少,浸下溫泉都唔錯,原來個海邊溫泉有女湯,雖然間住但行出去時好大段路都係露天,究竟點浸呢?唔通要著埋衫定就咁圍住又或者好似男人咁赤條條就咁行出去?嗯

食完早餐後10點幾就出發番和歌山車站再去搭貴志川線睇貓車站,本來可以去埋和歌山城但又要轉車好似好煩咁所以skip左,搭車由白濱去和歌山(搭特急,貴少少,本來都分唔清點分日本d車種,最少有幾款,價錢唔同,研究左一輪應該係停站多少既分別掛),途中經過好多鄉下地方,令我諗起上次去川越既柔閒之旅,嗯

一個鐘度去到和歌山站再轉車到貴志川線,買飛既係第二層,但因貓車整緊,所以無得搭,買飛係全票650yen,d飛幾特別,係挖挖卡,站長用筆挖開當日既日子,幾有趣

因第一次搭,唔多識點攪,所以miss左一班車先識得上車,但好彩地居然比我地見到貓車係度試行中,所以同佢影左幾張相,外面好多貓幾靚入面d登都好特別,同我地坐既普通車爭好遠,嗯

之後呢由第一站搭到總站落車,去到時見到有一團香港人岩岩走,所以之後得番好少人係車站,可以比我地容易d影相,而貓站長呢就係個玻璃箱入面訓覺,都費時理我地d人,佢既辦公時間由9點至5點,有一日休息,會由附近另一站長貓替更,不過睇佢d相個樣都幾串下,所以訓緊覺唔理人係好正常的

入左旁邊既咖啡室睇左陣,有少少貓站長既展覽品,之後就出左去影下個站既外觀,都係貓形狀既,再去旁邊既買野地方睇左陣,當中隻貓醒左,係度行黎行去睇天,唔知係咪等收工呢,不過正如我所想,一貫的串樣,嗯

之後就搭番車走人,丫,仲咁岩見到士多啤梨車,無貓車咁靚但d登都有特別既

之後去左另一個站,叫伊太祁曾站,好細同幾舊式既車站,而且原來係替工貓既工作地點,但過左辦公時間,佢休息左lu,去左附近既伊太祁曾神社,已經差唔多天黑,所以好靜下,睇左外圍同埋一舊穿心木,感覺依舊木頗邪門,感覺非常古怪同唔舒服,所以望左幾野就走開左,好快睇完就走人了

係番車站既途中仲見到貓van仔同埋架貓車拍左埋站,而且見埋架兒童車,貴志川線既特別車都比我地見晒,嗯

跟手5點幾搭車番大阪,番到去已經8點半,放低野再搵食,今次係食烤肉,間鋪抽氣唔多好,我坐果個位為甚,煙到眼都盲,難為係度做野既人日日係咁吸,不過間鋪都幾好食,而且價錢可接受,食完野就番酒店,第二日走人了

To Part.11 - 大阪,香港

[21/11/12 to 01/12/12]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: