play list

29 October 2013

拖網漁船 - Part.01

貳零壹年拾月拾肆至日-拖網漁船


自從上次去fd大佬隻船燒野食後,一直都講話搵日要跟佢大佬出海羅魚,本身呢諗住4-5月出去,但唔知係太大浪定近休魚期定係點問左兩次都好似無咩日子fix到出黎,所以以為佢大佬唔得閑理我地之後就無再問,但近來居然又再提舊事,原來個船牌要年底前交番比政府,一問之下老死都要出去啦,揀左星期五夜晚出海


我地快快手食完飯後就由大埔搭van去近比華利山既大埔魚類批發市場,隻船就泊左係度,當時船唔多(唔夠上次係三聖村既密),依度只係3-5隻船,聽講有d半夜出左海lu,而我地呢就會係度等埋另一個fd半夜三點先開船出海,開初以為會去好遠,但原來都係香港海內,雖然係咁,但成日暈船浪既我當然一定會準備左暈浪丸先啦


上左船其實好早(未夠9點),放低野後叫大佬係咁易介紹下隻船,依隻船呢唔同之前燒野食果架,上次果架拍左係旁邊,另一個大佬已經訓左覺lu,所以開初我好驚太遲入去會攪到佢地訓覺,始終三點就要出船,真係要好早訓,好在大佬間房係樓上果層,我地行出行入都唔會嘈到佢地,哈


講番隻船同上次睇既差唔多,不過個漁網呢就放左係地,拖網黎講兩隻一齊拉住個網,總有一隻係拖番d魚上船,上次果隻唔係拖魚上船果隻,而今次我地跟出海睇羅魚,所以上既就會係拖魚上船果隻,所以我地見到有漁網係地下,網上面呢仲有一d魚既全屍或者殘骸係度,而地下都會成日發現到有魚仔係度,至於味道黎講,當然有d腥味但我完全接受到喎,除左網仲見到好多繩同埋浮波係度,當然仲見有一大舊機器要黎見到拉網啦,仲見到係部機附近掛左兩支鐵既野,一邊係尖一邊係平既,問大佬係咩黎,原來係用黎解魚網既,有時kick住左,可以穿黎穿去就解得開,咦明白了


機房呢,今次無再落去了,上左船頂去睇下夜景,天上太多雲,而地面太多光,所以唔多見星,影左幾張相,但船本身搖緊,所以點都有震,另船上有兩隻狗,之前燒野食時都見過佢地,異常活潑既小狗,睇左陣因怕嘈住大佬訓覺,所以我地落番樓下,係船倉影下相就番入房,房出面係船員們訓覺既地方,有6個人,聽fd講細個時就係自己一家人做,但加下好多都上哂岸,所以係請大陸船員做,佢地係度睇緊電視,而我地呢都算叫做有個房訓下,原本以為要訓地下,所以我帶左地席同埋睡袋原來用唔著,我地四個有一間房,兩個訓上床兩個訓下面,但都有床褥同被,比想像中環境理想得多,原來以為邊有咁多地方比我地訓,點知都安排左,哈

丫,臨訓前阿嫂比左d魚排我地如果悶可以釣下魚喎,我就麻麻地釣魚,但就對佢裝魚排既膠袋極有興趣,係好耐之前既黃色惠康膠袋,不過後尾係網上check番,可能係大陸老番野,anyway,當年既黃色既惠康背心袋,真係年紀細d都未見過


講番間房,當然係船倉入面,加左防火板係度,打開牆上既掛畫,仲見到圓型既船窗添哈,雖然係細同迫少少,但感覺幾有趣,房入面居然仲有張按摩椅係度,上面有部細電視,牆上有兩口釘,排左dvd係度,真別緻


十點幾另一個fd終於到左,其實果時我已經差唔多訓著,不過比個fd叫醒左出去睇星,入夜後d雲散左,天上面多左d星,雖然無我去camp時咁多,但係城市黎講都算叫做多了仲比我地見到粒流星添,雖然我都知其實係黑既地方幾分鐘就會見到一粒,anyway,吹左陣水我就番入去訓了,佢地就係出面釣魚同繼續吹水啦


三點鐘左右就開船了,聽講第一網大約6點上水,但我地聽到d船員起晒身,所以我地都起身睇睇,見到個網已經落左水,至於出面既景色就仲見到少少岸景但好快就出左黑蚊蚊既地方,除左另一隻船都見唔到有d咩,睇左陣就番入房再訓

To Part.02

[14to15/12/12]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: