play list

03 December 2012

盂蘭勝會(廿一) - 旺角街坊盂蘭勝會

貳零壹貳年玖月陸號(柒月廿一) - 旺角街坊盂蘭勝會


由土瓜灣坐小巴到旺角只係8點半左右,本身係順路所以過左旺角街市睇旺角街坊盂蘭勝會,係比較細型既盂蘭,但居然見到其他慣常人士在場,其實行左十幾日,黎黎去盂蘭既我估只有十幾人,所以行得多就自然見到熟人

場地係路邊,所以耐唔使有車行過,但唔算太多,而在場街坊亦唔算多,聽佢地講依度已經係第二代攪既,果真落心落力做,希望可以繼續落去

睇睇下做幽科,係比較小型既木台做,我覺得d蕭吹得幾好聽,雖簡單但另一種感覺,當中負責人有d好奇問我話唔洗食飯呀,哈,我答佢睇多陣先,之後得番我一個睇到9點幾就走人了,問左第二晚幾點有大士王遊街,要改改行程好了

[06/09/12]
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: